کد مطلب: 34474
 
هدف گروهک تکفیری داعش استفاده ابزاری از اسلام است
مدیر حوزه علیمه طوبی اهل سنت زاهدان گفت: گروهک تکفیری داعش با مسلمان معرفی کردن خود قصد سوء استفاده ابزاری از دین اسلام را دارند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۸
 
مولوي عبدالغني باراني
مولوي عبدالغني باراني ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه گروهک داعش در عراق در گفتگو با زاهدانه اظهار داشت : امروز در اطراف ما و کشور همسایه ما عراق تحرکهایی داخلی شروع شده است که درک کردن آن آسان نیست ، متفکران می داند این مسئله از کجا نشأت گرفته و علتش چیست ؟

وی گفت : ما در کشوری زندگی می کنیم که دارای رهبری دانا ، مدیر و مدبر می باشد که همیشه راه درست را به ما نشان می دهد،  رهبر انقلاب در مورد این اتفاقات فرمودند : وظیفه همه مسلمانان است تا به کمک برادران مسلمان خود بروند کشور عراق از نظر فیزیکی قدرت مقابله با این اقدامات وحشیانه را دارد و در صورت درخواست کمک ما به آنها کمک می کنیم و این وظیفه انسانی و شرعی ماست .
 
وی افزود : هدف این گروهک تروریستی استفاده ابزاری از اسلام و آیات دین می باشد و با خواندن آیات اسلام این اقدامات وحشیانه را در عراق انجام می دهند در صورتی که باید این آیات را در برابر رژیم صیهونیستی و آمریکا بخوانند و این اقدامات آنجا صورت گیرد نه در برابر مردم مسلمانان و اجازه تجاوز به خانه و ناموس مسلمانان را به خود بدهند.

مدیر حوزه علیمه طوبی اهل سنت زاهدان گفت: من به عنوان یک طلبه سنی زاهدانی و سیستان و بلوچستانی اعلام می کنم که کلیه مسلمانان جهان اسلام موظفند بخصوص علماء و بزرگانی که دارای منبر هستند و مسئولیتی در اداره کشور  و ملک خود دارند باید مواضع خود را در برابر این اقدامات وحشیانه اعلام کنند و همه موضع واحدی در برابر این اقدامات بگیرند .

وی افزود : دشمنان اسلام با حمایت از این گروهکهای تروریستی قصد دارند مسلمانان را به جان هم بیندازند و وظیفه علما و بزرگان است تا با افشاگری پرده از جنایات این افراد بردارند و با روشنگری باید چهره واقعی این افراد را نشان دهیم و اسلام واقعی را به دنیا معرفی کنیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark