کد مطلب: 62986
 
یادداشت؛
راهپیمایی نمایش همدلی و همراهی مردم است
صحنه راهپیمایی صحنه نمایش همدلی و همراهی مردم است که به جهانیان بیداری و آگاهی ملت را نشان می‌دهد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۹
 
منیره دلیر، کارشناس اجتماعی در یادداشتی به «زاهدنیوز» نوشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه نمایشی از همدلی مردم بود به‌خصوص در آستانه انتخابات پیش روی که در ۱۱ اسفند برگزار می‌شود حضور امروز مردم نشانه کاملاً روشن از زمان‌شناسی این ملتی آگاه و بیدار است.

 مردم در این روز حماسه‌آفرینی کردند حضور اقشار مختلف در این راهپیمایی نمایش همدلی و همراهی مردم است و تجلی قدرت ملت بزرگ ایران است.

 ۲۲ بهمن‌ماه نشانه روشنی از وحدت همه ایرانیان است که می‌خواهند یکبار دیگر بااحساس مسئولیت قانونی در تعیین سرنوشت آینده نقش فعال و پویایی را ایفا کنند و فصل جدیدی از حیات سیاسی و اجتماعی را برای خود رقم بزند.

 ملت ایران همچون همیشه با حضور معنادار خود، همه محاسبات دشمنان و اجانب را نقش‌برآب کرد و علی‌رغم هجمه‌های وارده و جو سازی‌های منفی که علیه نظام جمهوری اسلامی در اقصی‌نقاط کشور شاهد حضور پررنگ هم‌وطنان بودیم.

 مردم ولایت‌مدار سیستان و بلوچستان همگام و هم‌صدا با همه ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی با حضور پر شور و شعور خود در راهپیمایی یوم‌الله عظیم ۲۲ بهمن تداوم وحدت و همبستگی خود را به جهانیان نشان دادند.

 این حضور متعهد، یکپارچه و کم‌نظیر این مردمان و این شکوه قدرتمندانه و شورانگیز اقشار مختلف مردم انقلابی استان در پیروی از انقلاب و لبیک به مقتدای خود ولی‌امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی، مظهر عظمت و انسجام و وحدت ملت قهرمان ایران و نمایش تعهد و پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

 عزم راسخ مردم که نشان از بصیرت آنان است باعث افتخار و مباهات است و به‌خوبی نشان می‌دهد که این مردم از مسیر انقلاب و آرمان‌های والای رهبر فقید انقلاب دور نمی‌شوند و در همه صحنه‌ها حضور پرشور و پررنگی قطعاً خواهند داشت.

 انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark