کد مطلب: 42726
 
صلح و دوستی پیام رزمایش محمد رسول‌الله (ص) ارتش/ رصد کامل گروهک‌های تروریستی و تکفیری منطقه
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: صلح و دوستی در کنار وحدت اسلامی و منطقه‌ای، پیام این دوره از رزمایش مشترک نیروهای ارتش با عنوان «محمد رسول الله(ص)» بود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۱
صلح و دوستی پیام رزمایش محمد رسول‌الله (ص) ارتش/ رصد کامل گروهک‌های تروریستی و تکفیری منطقه
 
به گزارش زاهدانه ، "امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه رزمایش محمدرسول‌الله(ص) اظهار داشت: کشورهای منطقه این توان را دارند که بدون حضور نیروهای بیگانه، امنیت را برقرار کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: صلح و دوستی در کنار وحدت اسلامی و منطقه ای، پیام این دوره از رزمایش مشترک نیروهای ارتش با عنوان «محمد رسول‌الله (ص)» بود.
 
وی تصریح کرد: اگر کشورهای منطقه همدل باشند و پیمان‌های دفاعی با یکدیگر منعقد کنند، به‌طور قطع می‌توانند امنیت منطقه را ایجاد کنند.
 
سرتیپ پوردستان ادامه داد: سابقه تاریخی نشان داده که هر جا آمریکایی‌ها وارد شدند، ناامنی به وجود آمده است.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: اگر کسی خیال تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، نیروهای مسلح باتجربه هشت سال دفاع مقدس، قابلیت مقابله با دشمنان رادارند و هرگونه تهدید را در نطفه خفه خواهند کرد.
 
وی افزود: در رزمایش مشترک نیروهای ارتش، دو شیوه تکنیکی جنگ را موردبررسی قراردادیم.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: امروز با جنگ‌های نیابتی روبرو هستیم که محور اصلی این جنگ‌ها نیروهای تروریستی و تکفیری هستند.
 
سرتیپ پوردستان تأکید کرد: این گروهک‌ها را به‌صورت کامل رصد می‌کنیم و با شیوه کار آن‌ها آشنا هستیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم که رزمایش محمد رسول‌الله (ص) تجارب ما را در این حوزه بالا برد و زمینه‌ای برای انتقال تجارب به کشورهای دوست و برادر خواهد بود.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark