کد مطلب: 63038
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار زاهدان:
سرنوشت کشور در دست ملت ایران اسلامی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار زاهدان گفت: سرنوشت کشور در دست مردم و ملت ایران اسلامی است و با مشارکت در انتخابات سرنوشت کشور را مشخص می‌کنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۹
 
حسنعلی ارجمندی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: سرنوشت کشور در دست مردم و ملت ایران اسلامی است و با مشارکت در انتخابات سرنوشت کشور را خود مردم مشخص می‌کنند
در بحث انتخابات باید چهار خصوصیت و راهبرد مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی و امنیت انتخابات را در این دوره باید داشته باشیم.
اگر قرار به داشتن مجلسی قوی است باید مردم مشارکت قوی داشته باشند.
 
وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات خلاقیت، ابتکار و ایده‌های نو به انجام رسید یکی از این اتفاقات راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی در صداوسیمای استان بود که باعث شد مردم از آنچه که اطلاع نداشتند اطلاع پیدا کنند و به آگاهی برسند و به‌خوبی از این پتانسیل و ظرفیت استفاده تا به فرد اصلح رأی دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار زاهدان تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در بحث انتخابات باید چهار خصوصیت و راهبرد مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی و امنیت انتخابات را در این دوره باید داشته باشیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای انتخابات افزود: جلسات و همایش‌های جهاد تبیین
جلسات و همایش‌های جهاد تبیین با حضور مهمانان کشوری باتوجه‌به اهمیت انتخابات در زاهدان برگزار شده است
با حضور مهمانان کشوری باتوجه‌به اهمیت انتخابات در زاهدان برگزار شده است همچنین هفته‌های جهاد تبیین برای کارکنان ادارات با حضور علیرضا شهرکی، فرماندار زاهدان در راستای انتخابات تبیین شد.

ارجمندی تشریح کرد: برگزاری همایش رأی اولی‌ها، جلسات متعدد شورای اداری و اسلامی شهر و روستا و برگزاری جلسات با دهیاران جهت اهمیت انتخابات برای روستاییان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: افتتاح و راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین و ستاد انتخابات شهرداری زاهدان به‌منظور افزایش مشارکت مردمی و ستاد مردمی مشارکت حداکثری با همکاری کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد
پیاده‌راه انتخاباتی با برنامه‌های فرهنگی جهت دعوت مردم به مشارکت و پاسخ به شبهات انتخابات راه‌اندازی شد.
انتخابی شهر زاهدان و بسیج دانشجویی توسط معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار زاهدان مطرح کرد: راه‌اندازی اتوبوس انتخاباتی جهت حضور مسئولان در حاشیه شهر و بیان اهمیت انتخابات در حال انجام است تا شور، نشاط و مشارکت مردم افزایش یابد همچنین پیاده‌راه انتخاباتی با برنامه‌های فرهنگی جهت دعوت مردم به مشارکت و پاسخ به شبهات انتخابات راه‌اندازی شد.

وی در پایان افزود: جلسات متعدد با حضور معتمدین، ریش‌سفیدان و سران طوایف جهت ترغیب مردم به‌منظور مشارکت در انتخابات انجام شد و در دست اقدام است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark