کد مطلب: 28352
 
لاریجانی در صحن علنی؛‌
سقف بودجه 190 هزار میلیاردی قابل تامل است
رئیس مجلس گفت: سقف بودجه 190 هزار میلیارد تومانی مقداری قابل تامل است و باید مورد بررسی قرار گیرد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۹
به گزارش زاهدانه ، علی لاریجانی پس از دفاع رئیس جمهور از کلیات لایحه بودجه سال 93 ضمن تشکر از وی گفت: رئیس جمهور کالبدشکافی دقیقی را از وضعیت اقتصادی کشور ارائه داد.
 
وی افزود: توجه به کنترل واردات بی‌رویه، بهبود فضای کسب و کار، وجود برخی از مشکلات که تکالیف زیادی را به بانک‌ها محول کرده بود، چگونگی اجرای اصل 44 قانون اساسی از مشکلات اصلی اقتصادی کشورمان است و امیدواریم بهبود این روند در بودجه جدید حاصل شود.
 
رئیس مجلس با تاکید بر کنترل رشد نقدینگی تصریح کرد: اصرار دولت و کنترل رشد نقدینگی و سوق دادن آن به سوی تولید را با ارزش‌ و همچنین تلاش دولت را در واگذاری‌ها مورد حمایت قرار می‌دهیم.
 
وی ادامه داد: امیدواریم تلاش دولت در واگذاری‌ها در راه درست قرار گیرد و باعث بهبود وضعیت اقتصادی کشور شود.
 
لاریجانی همچنین با اشاره به سهام عدالت گفت: رئیس‌جمهور در صحبت‌هایش ساماندهی درست سهام عدالت را در دستور کار قرار داده که مورد تایید است.
 
رئیس مجلس همچنین درباره سقف بودجه گفت: آن گونه که آقای رئیس جمهور اعلام کرده است سقف بودجه 190 هزار میلیارد تومان است که مقداری قابل تامل است و باید مورد بررسی قرار گیرد.
 
وی همچنین تلاش دولت را در تحویل به موقع بودجه به مجلس ستود و گفت: امیدواریم این تلاش دولت برای تحقق شرایط درست اقتصادی به کار گرفته شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark