کد مطلب: 50077
 
رییس اداره اوقاف و امورخیریه زاهدان خبر داد:
بدرقه کاروان های زیارتی به کربلای معلی/ 700 زائر پاکستانی در زائر سرای امام رضا(ع) اسکان داده شدند
رییس اداره اوقاف و امورخیریه زاهدان گفت: بیش از 700زائر شیعه پاکستانی به قصد سفربه عتبات عالیات در زائر سرای امام رضا(ع) اسکان داده شدند.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۸
 
حجت الاسلام هاشم رعنایی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اسکان زائران در زائر سرای امام رضا(ع) شهرستان زاهدان اظهار داشت: بیش از 700 نفر زائر و دلسوخته اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از کشورهای پاکستان و افغانستان به قصد سفر به کربلای معلی به این مکان ورود پیدا کردند.
وی گفت: در این مدت تمام امکانات رفاهی برای آسایش و راحتی مسافران و زائران از قبیل یخچال، تلویزیون، گاز و غیره در زائر سرای امام رضا(ع) فراهم می باشد.
رییس اداره اوقاف و امورخیریه زاهدان افزود: اکثر میهمانان خارجی وارد شده به این موقوفه به منظور زیارت امام رضا(ع)، حضرت معصومه (س) و تشرف به عتبات عالیات می باشند.
وی بیان داشت: پرسنل مدیریتی و فرهنگی موقوفه امام رضا(ع) کار بسیار مهم و ارزشمندی را از اولین برخورد این زائران با ایران و نظام جمهوری اسلامی انجام می دهند .
گفتنی است موقوفه مسجد و زائر سرای امام رضا (ع) در ابتدای ورودی شهر زاهدان قرار دارد که می توان از آن به عنوان تنها ترین محل اسکان و پذیرایی زائران و مسافران خارجی در بدو ورود به ایران اسلامی از مرز های زمینی شرق کشور نام برد.







انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark