کد مطلب: 29327
 
مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان
پرواز زائران کربلا به دلیل بارش برف در زاهدان فرود نیامد
مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان وبلوچستان گفت: به دلیل بارش شدید برف پرواز بغداد به زاهدان نتوانست در فرودگاه زاهدان فرود بیاید.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۲
 
به گزارش زاهدانه ، حمید رضا پارسا اظهار داشت: پرواز های شماره ۳۸۲ و 383 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مبداء تهران به مقصد زاهدان و چابهار به میلک پس از دو ساعت و نیم تاخیر به دلیل شرایط نامساعد جوی حاکم در فرودگاه بین المللی زاهدان لغو شد.
وی ادامه داد: پروازها متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر بود که به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید افقی و شرایط حاکم در فرودگاه بین المللی زاهدان باطل اعلام شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان در خصوص پرواز بغداد- زاهدان- نجف افزود: به علت شرایط جوی نا مساعد این پرواز در فرودگاه زاهدان نتوانست فرود بیاید و در فرودگاه بندر عباس به فرود آمده است و زائران زاهدانی کربلا می توانند از آنجا به زاهدان بیایند.
پارسا بیان کرد: مطابق برنامه روز سه شنبه تعداد ۱۲ پرواز ورودی و خروجی از طریق فرودگاه بین المللی زاهدان به مقصد شهرهای تهران، مشهد،گرگان، و نجف اشرف انجام باید می گرفت که این پرواز ها به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark