کد مطلب: 48500
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه:
دشمنان خواهان اسلام ناب محمدی نیستند/ شهادت مسلمانان نیجریه نشات گرفته از گروهک های تکفیری و داعش است
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت: اینگونه اقدامات نشات گرفته از گروهک های تکفیری و داعش است و مغایر با حقوق انسانی می باشد لذا از آنجایی که کشور ایران حامی مظلومان است باید از طریق سازمان ملل و محافل حقوق بشر این موضوع به طور جد پیگیری شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۳
 
مولوی ریگیان پور در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه حاکمان نیجریه که با یورش به منزل رهبر شیعیان شیخ زکزاکی در آن کشور باعث به شهادت رساندن 300 تن از شیعیان نیز شدند، اظهار داشت: اهل سنت سیستان وبلوچستان این اقدام را محکوم کرده زیرا این مهم نشات گرفته از سیاست غلط آمریکا و هم پیمانان آنها است.
وی گفت: دشمنان می خواهند با کشتار بی گناه شیعیان در هر گوشه از دنیا بین شیعه و سنی شکافی وارد کنند تابدین طریق به اهداف شوم خود برسند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه افزود: باید سازمان ملل بیانیه ای صادر کند زیرا این اقدام وحشیانه باعث رنجش خاطر اعم مردم از شیعه و سنی شده و تمام کشورهای دنیا این اقدام ددمنشانه را که نشات گرفته از سیاست غلط آمریکا است محکوم می کنند.
وی بیان کرد: دشمنان نمی خواهند اسلام ناب محمدی در جامعه حکم فرما باشد از همین رو دست به چنین اقداماتی می زنند زیرا با این اقدامات می خواهند سیاست های شیعیان در ایران را منزوی کنند.
ریگیان پور در پایان افزود: قطعا اینگونه اقدامات نشات گرفته از گروهک های تکفیری و داعش است و مغایر با حقوق انسانی می باشد لذا از آنجایی که کشور ایران حامی مظلومان است و این مهم شیعه و سنی ندارد باید از طریق سازمان ملل و محافل حقوق بشر این موضوع به طور جد پیگیری شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark