کد مطلب: 48499
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری در سیستان وبلوچستان:
شهادت مسلمانان نشان از اوج بی تدبیری نهادهای حاکمیتی نیجریه است/ سازمان ملل باید پیگیر باشد
نماینده مجلس خبرگان رهبری در سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه این اقدام نشان از اوج بی تدبیری حکومت نیجریه دارد، گفت: اینکه به بخشی از ساکنان یک منطقه تعرض می شود نشان از بی نظمی قشر حاکم در آن منطقه دارد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۸
 
به گزارش زاهدانه، در پی یورش وحشیانه ارتش نیجریه به منزل رهبر شیعیان شیخ زکزاکی و در پی کشتار بی گناه مردم مظلوم در نیجریه که منجر به شهادت 300 نفر از شیعیان این کشور شد، نماینده مجلس خبرگان رهبری در سیستان وبلوچستان این اقدام را محکوم کرد و خواستار آن شد تا از طریق سازمان ملل این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
نذیر احمد سلامی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه ضمن محکوم کردن یورش وحشیانه ارتش نیجریه به شیعیان که منجر به شهادت 300 تن ار آنان شد، اظهار داشت: نباید به ناحق تعرضی به جان، مال و ناموس هیچ انسانی صورت بگیرد از همین رو به شهادت رساندن عده ای از مردم بی گناه از سوی هر گروه و حزبی اقدامی زشت و نازیبا است لذا افرادی که دست به چنین اقدامات ددمنشانه ای می زنند محکوم هستند.
وی با اشاره به اینکه این عملیات نشان از اوج بی تدبیری حکومت نیجریه دارد، گفت: اینکه به بخشی از ساکنان یک منطقه تعرض می شود نشان از بی نظمی قشر حاکم در آن منطقه است.
نماینده مجلس خبرگان رهبری در سیستان وبلوچستان با بیان اینکه این اقدامات می تواند نشات گرفته از گروهک های تکفیری و تروریستی باشد، افزود: هرانسانی حق حیات دارد و بدون مجوز رسمی نباید به جان و مال کسی تعرض کرد زیرا منافات با حقوق انسان به شمار می آید از همین رو باید اینگونه اقدامات از سوی سازمان ملل و محافل حقوق بشر پیگیری شود تا چنین گروه هایی محکوم شوند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark