کد مطلب: 62205
 
بیانیه کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان‌وبلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس
کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت ۲۲ بهمن، اقشار مختلف مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۸
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اقشار مختلف مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد‎.

‎ ‎در متن این بیانیه آمده است‎:

جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی در جای جای سرزمین‌های اسلامی، از جمله فلسطین، سوریه و جنوب لبنان نشان از استیصال آن در مقابل جبهه مقاومت است که به کابوسی سخت برای اشغالگران قدس و حامیان آنان بدل شده است.

روز جهانی قدس یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) است که به تدبیر حکیمانه‌ایشان نامگذاری شد و با هدف حمایت از ملت و آرمان آزادی فلسطین، همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همراه با نمایش اتحاد شیعه و سنی، توسط ملل مسلمان و آزاد‌اندیش در سراسر جهان گرامی داشته می‌شود.

این روز فرصتی است تا جهانیان مظلومیت ملت فلسطین که بیش از هفت دهه است تحت سلطه رژیم سفاک اسرائیل قرار دارند، به یادآورند و در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و تجاوز‌های صهیونیسم جهانی، به وحدت کلمه برسند.

اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، از مردم شیعه و سنی استان دعوت می‌کند تا با حضور منسجم و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود از آرمان آزادی فلسطین، که نمادی از آزادی همه ملت‌های دربند استکبار است، اعلام کنند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark