کد مطلب: 35894
 
بیانیه علما و روحانیون شهرستان زاهدان جهت حمایت مظلومیت مردم فلسطین
مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌های مختلف اعلام کردند: وحدت و انسجام مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین، به نمایش گذاشته می‌شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۵
روز قدس
 
روز قدس
به گزارش زاهدانه ، جامعه علما و روحانیون شهرستان زاهدان در بیانیه‌ای اعلام کردند: ندای مظلومیت مردم فلسطین به ویژه مظلومان بی‌پناه غزه را با راهپیمایی روز جهانی قدس به جهانیان اعلام می‌کنیم.

مردم بیدار و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان، هم اکنون که دست جنایتکار رژیم غاصب صهیونیست با ددمنشی هرچه تمام‌تر و حمایت همه‌جانبه شیطان بزرگ آمریکا و حمایت‌های مالی کمپانی‌های بزرگ غربی، مردم بی‌دفاع غزه را آماج حملات خویش قرار داده و آنان را به خاک و خون می‌کشند.

از این روز ما جامعه علما و روحانیون شهرستان زاهدان بر خود لازم می‌دانیم با تاسی به آیات نورانی قرآن کریم و کلام گهربار مولای متقیان «کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا» در ضرورت اهتمام به ندای مظلومیت مردم فلسطین به ویژه مظلومان بی‌پناه غزه، خشم و انزجار خویش را با راهپیمایی روز جهانی قدس به جهانیان اعلام می‌کنیم.

ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های حضرت امام (ره) و ولی‌امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، جنایات و توطئه‌های شیاطین و مرتجعین منطقه و سکوت مرگبار سازمان‌های بین‌المللی را محکوم می‌کنیم.

دوباره با جان و دل لبیک‌گوی فراخوان جهانی امام خمینی(ره) می‌شویم

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: دوباره با جان و دل لبیک‌گوی فراخوان جهانی امام خمینی(ره) می‌شویم.

اکنون که دژخیمان رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل با یورشی وحشیانه کودکان و زنان بی دفاع غزه را به خاک و خون می‌کشند و ددمنشانه رمضانی خونین را برای اهالی مظلوم و سرافراز غزه رقم می‌زنند، سردمداران دروغین حقوق بشر و سران مرتجع غرب در سکوتی وحشتناک فرو رفته‌اند.

روز قدس روز جمعه غیرت، همدلی و اتحاد وروز خدا و اسلام فرا می‌رسد و دوباره همه با جان و دل لبیک‌گوی فراخوان جهانی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالحش مقام عظامی ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای می‌شویم و می‌آییم تا با حضور حماسی خویش در جمع آخر ماه مبارک رمضان شعار «یا  ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» را سر بدهیم و ننگ و نفرین ابدی را نثار رژیم غاصب و جعلی اسرائیل و حامیانش سازیم.

شورای هیئات مذهبی،کانون مداحان، موسسات و مراکز قرآنی مردمی و جمعیت بانوان فرهیخته در عرصه فرهنگ دینی به همراه مردم مومن و روزه‌دار با تأسی از سفارش پیامبر اعظم(ص) «که هر کس فریاد مظلومیت مسلمانی را بشنود و به داد او نرسد مسلمان نیست» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با جهاد لسانی خود حمایت خود را از مسلمانان بی دفاع فلسطین به‌ویژه غزه مظلوم اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark