کد مطلب: 46194
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
نزاع های طایفه ای، از بزرگترین عوامل ناامنی در استان است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: طوایفی که با هم اختلاف دارند، از فرصت ماه مبارک رمضان برای صلح و آشتی استفاده کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰
 
به گزارش زاهدانه، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی شب گذشته در بیست و چهارمین گردهمایی سالانه سران و ریش‌سفیدان طوایف سیستان و بلوچستان در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت این استان، اظهار داشت: نزاع‌های طایفه‌ای یکی از بزرگترین مشکلات استان است که به ناامنی‌ها دامن می‌زند، لذا شما سران طوایف و ریش سفیدان وظیفه سنگینی در قبال رفع این نزاع ها و درگیری ها دارید که ماه رمضان بهترین فرصت برای صلح و آشتی بین اعضای طوایف به شمار می آید.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه استغفار و یادآوری خداوند است، افزود: این ماه فرصت مناسبی برای توبه و طلب مغفرت و بخشش است، از فرصت ماه مبارک رمضان برای صلح و آشتی طوایف استفاده شود.
وی در پایان با بیان اینکه شیعه و سنی باهم برادر و برابر هستند بر اتحاد و انسجام بیش از پیش آنها تاکید کرد و گفت: دشمن چشم دیدن این برادری و وحدت را ندارد لذا از شیوه های مختلف سعی در ایجاد تفرقه افکنی بین آنها دارد که تاکنون با هوشیاری مردم نتوانسته است راه به جایی ببرد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark