کد مطلب: 62904
 
یادداشت؛
شهید طوق جاودانگی بر گردن دارد
شهادت نهایت عزتمندی است، آن‌هایی که شهید شدند جاودان شدند و طوق جاودانگی بر گردن نهادند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۸
 
محمد میر کارشناس اجتماعی در یادداشتی به «زاهدنیوز» نوشت:  پیشوایان ما شهید شدند و ما تشنه شهادت هستیم و این نهایت عزتمندی است ما اگر بشکنیم برنده‌تر خواهیم شد حاج‌قاسم رفت و حاج‌قاسم ها روییدن امثال جاودانفر اگر رفت جاودانفرها متولد می‌شوند.

 آن‌هایی که شهید شدند جاودان شدند و طوق جاودانی بر گردن نهادند، آنانی که کشته شدند ماندگار تاریخ هستند ما شهادت‌نامه امضا کردیم ما رو سفیدان تاریخ و آنان رو سیاهان روزگار هستند پایه‌های نظام با خون شهید و اشک خانواده‌های شهید آن‌قدر مستحکم است و دشمن راه به جایی نمی‌برند.

قرآن می‌فرماید اگر می‌خواهید ماندگار شوید راه آن فتح فی‌سبیل‌الله است که جان خود را برای ارزش‌های دینی فدا کند آنانی که جیره‌خور و نوکر استکبار هستند باید بدانند نیروهای ما شهادت‌نامه امضا کردند آنان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم حضرت حق کردند.

خریدار شهدا خدا است اگر خریدار خدا است ما نگرانی نسبت به رفتن نداریم؛ لذا دشمنان بدانند که آزموده را آزمودن خطا است دشمنان منحرف و فکر هستند آنانی که روزبه‌روز چوب بر آتش‌ها می‌اندازند بدانند تیغ برنده شمشیر حضرت حق بر کردن آنان روزی خواهد نشست مغز منحرف خطرناک‌تر از دست منحرف است و تیغ عدالت بر دهان نحس آنان خواهد نشست و روسیاهی بر آنان خواهند ماند.

شهد شیرین شهادت بهترین است برای ما است شهید جاودانفر در نهایت رضایت است و سر سفره رضوان‌الله نشسته است مقصد الله است و آنانی که رفتند هیچ بانکی از شهادت ندارند و آماده فتح قله‌های شهادت هستیم.

این دشمنان منافق قرآن را بر اندازه فهم گنجشکی و منحرف خود تفسیر می‌کند آنان هم مغز منحرف هستند و هم دست منحرف هستند بدانند که فردای قیامت با تیغ برنده عدالت مواجه خواهند شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark