کد مطلب: 63155
 
سازمان بسیج حقوق‌دانان سیستان و بلوچستان:
شهادت تعدادی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت می‌گوییم
سازمان بسیج حقوق‌دانان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی، شهادت تعدادی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶
 
به گزارش پایگاه خبری «زاهدنیوز»، سازمان بسیج حقوق‌دانان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی، شهادت تعدادی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت، این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه در به‌شهادت‌رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

بسمِ رَبِّ الشُّهَداءِ وَ الصِّدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

بار دیگر رژیم جنایت‌کار صهیونیستی در اقدامی تروریستی با تجاوز آشکار به حریم هوایی سوریه، تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران را به شهادت رساند.

شهادت پرافتخار سردار سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی تربیت‌یافته مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی و تعدادی دیگر از پاسداران سرفراز ایران اسلامی در حمله جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق در روز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) خشم و انزجار ملّت شریف ایران اسلامی را برانگیخت.

این حمله ددمنشانه که با جنگنده‌های اف ۳۵ صورت گرفت، نقض آشکار کنوانسیون بین‌المللی (۱۹۶۱) بوده و حمله به کنسولگری ایران تجاوز آشکار به خاک جمهوری اسلامی ایران است.

بی شک ثمره خون این شهیدان مظلوم، اضمحلال اسرائیل، این غده سرطانی در جهان اسلام را تسریع کرده و قطعاً جنایات آن‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند.

ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت جمعی از پاسداران عزیز میهن اسلامی و مدافعان حرم به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی)، آحاد ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، خانواده‌های مکرّم شهدا و ایثارگران، همکاران و هم‌رزمانشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت برای مجروحان این حادثه تروریستی از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مسئلت می‌کنیم.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark