کد مطلب: 53280
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
9 دی برگی زرین و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی/ وحدت یکی از مولفه‌های انقلاب اسلامی است
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان وحدت را یکی از مولفه‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: وحدت در روز 9 دی در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی و زیر پرچم ولی فقیه نمود پیدا کرد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۶
 
به گزارش زاهدانه، سردار حسین معروفی درمراسم حماسه ماندگار 9دی که با حضور جمعی از مردم ولایتمدار در مسجد جامعه زاهدان برگزار شد اسلام، قرآن، پیامبر(ص)، ائمه(ع)، ارزش‌های اسلامی، امام و رهبری و صراط مستقیم و راه حق که راه انقلاب اسلامی است را ماندگار عنوان کرد و اظهار داشت: تا زمانی که این مولفه‌های قدرت ماندگار هستند، حماسه 9 دی هم به عنوان یک برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار باقی می‌ماند.
وی با بیان اینکه در مقابل هوشیاری، بصیرت و ایمان قوی ملت ایران هیچ کس نمی تواند ذره ای به ماندگاری این حماسه عظیم خدشه وارد کند، گفت: وحدت یکی از مولفه‌های انقلاب اسلامی است که در 9 دی در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی و زیر پرچم ولی فقیه نمود پیدا کرد.


فرمانده سپاه سلمان استان دی ادامه با بیان اینکه 9دی در حقیقت کلمه یک رفراندوم عمومی مبنی بر تائید انقلاب اسلامی بعد از هزاران فراز و نشیب در مقابله با استکبار جهانی است، افزود: 9دی تثبیت روحیه استکبار ستیزی ملت عظیم الشان ایران و تثبیت حوزه وحدت واقعی در چهارچوب گفتمان انقلاب اسلامی بود.
وی با اشاره به اینکه 9 دی خروجی یک وحدت واقعی در مقابل کسانی بود که جنگ احزاب را مقابل انقلاب اسلامی و ملت ایران راه انداختند، ادامه داد: ملت ایران با خلق حماسه 9 دی ثابت کرد در آنجایی که اعتقادات آنها و حوزه امنیت ملی و دستاوردهای ملی کشور مورد هجمه و حمله قرار گیرد، با هر نگرش سیاسی و در هر جبهه‌ای که باشند با هوشمندی و به صورت واحد پشت نظام و انقلاب قرار می‌گیرند.


وی با بیان اینکه حوزه انتخابات88 و بحث های بعد از آن صرف موضوع اعتراض در انتخابات نبود، تصریح کرد: جهت دهی این موضوع چندین ماه قبل برای برهم زدن حقیقت های انقلاب اسلامی و جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا شکل گرفت زیرا دشمن می خواست جلوی نفود انقلاب اسلامی را بگیرد پس بهترین طرح ریزی را برای براندازی انقلاب اسلامی کرد.
سردار معروفی با بیان اینکه تقلب رمز آشوب شد، افزود: سکانداری این طرح ریزی را غربی ها در دست گرفتند و برخی انسانهای بدخواه، کج اندیش و بی تقوا که خود را انقلابی می دانستند، راهبرد دشمن را هدایت کردند بگونه ای که وقتی دیدند دشمن می خواهد انقلاب اسلامی و ملت را به پرتگاه ببرد سکوت کرده و امام خود و امت امام را تنها گذاشتند.
وی در ادامه ایمان مردم و باور و اعتقاد به وعده الهی، بصیرت ملت ایران، عاشورا و امام حسین(ع)، هدایت و مدیریت صحیح را رمز پیروزی و سربلندی کشور دانست.


وی مولفه های قدرت نظامی را توکل بر خدا، اسلام، پیامبر عظیم الشان، ائمه اطهار و امام زمان(عج) عنوان کرد و گفت: پیشینه تاریخی ما و مردم عامل دیگر در قدرت نظام هستند زیرا 9دی را ملت ایران رقم زدند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این سالها پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا و رزمندگان با صبر خود مجاهدت کردند، ادامه داد: ملت ایران همه سختی ها را پذیرفت تا سربلند و با عزت باشد زیرا این حکومت دیگر حکومت پهلوی و قاجار نیست که روحیه و عزت اسلام را خرد کند بلکه این حکومت یک حکومت اسلامی و این ملت، امت اسلام است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark