کد مطلب: 44785
 
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است
استاد حوزه علمیه اهل سنت گفت: کشته شدن سه دانشجوی مسلمان آمریکایی برگی دیگر بر پرونده سیاه آمریکا افزود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۸
 
مولوی عبدالغنی دهانی در گفتگو با زاهدانه گفت: کشتن سه دانشجوی مسلمان آمریکایی در تفکر هیچ انسانی نمی‌گنجد و در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.
وی افزود: رسانه‌های آمریکایی هیچ واکنشی نسبت به این حرکت مذبوحانه انسان نداده و نمی‌دهند. آنان قصد به حاشیه بردن این حادثه را دارند زیرا منافع خود را در خطر می‌بینند.
مولوی دهانی اشاره کرد: دولت آمریکا که فقط دم از حقوق بشر می‌زند و کشورهای دیگر را همواره به نقض حقوق بشر متهم می‌کند، چگونه می‌خواهد واکنش نشان دهد؟! آمریکایی‌ها بزرگترین ناقض حقوق بشر حتی در کشور خود هستند؛ چنانچه در ماجراهای فرگوسن و وال‌استریت این ادعا را ثابت کرده‌اند. کشته شدن سه دانشجوی مسلمان آمریکایی برگی دیگر بر پرونده سیاه آمریکا افزود.
وی با تأکید بر ضرورت موضع‌گیری کشورهای مسلمان گفت: کشورهای اسلامی باید سکوت مرگبار خود را بشکنند. به ویژه عربستان که خود را خادم حرمین می‌داند، باید در ابراز انزجار از این گونه اعمال ننگین پیشقدم باشد اما آنچه در عمل می‌بینیم، چیزی غیر از این است و گویی عربستان از آمریکا حساب می‌برد.
استاد حوزه علمیه اهل سنت اظهار داشت: وزارت امور خارجه کشورمان وظیفه سنگینی در قبال کشتار دانشجویان مسلمان دارد و نشان دادن خشم ملت ایران به دولت آمریکا کمترین واکنشی است که می‌تواند به جهان مخابره شود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark