کد مطلب: 63152
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
در بخش‌های اقتصادی باید امورات را تسهیل کرد
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید بکوشیم به‌ویژه در بخش‌های مختلف اقتصادی در عملکرد دستگاه‌های اجرایی شتاب ایجاد کرده و با راهبری درست، امور را تسهیل کنیم که این یکی از مهم‌ترین وظایف عالی‌ترین رده حاکمیتی در استان یعنی استانداری است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۳
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز» به نقل از روابط‌عمومی استانداری، محمد کرمی امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین در دیدار نوروزی با کارکنان استانداری سیستان و بلوچستان ضمن تلاوت آیه ۱۶۹ سوره آل‌عمران و عرض تسلیت ایام شهادت حضرت علی علیه‌السلام و شهادت مظلومانه جمعی از دلاورمردان و سردارانی که سال‌ها بی‌وقفه در جبهه مقاومت کوشیدند و در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمدند، بیان کرد: شهدا با خداوند پیمان بستند و هر کس با خداوند عهد ببندد، پیروز است.

 وی افزود: امروز شاهدیم که آمریکا و انگلیس از اهداف رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند به‌طوری‌که همه جبهه باطل به پشتیبانی این رژیم سفاک آمدند در مقابل همه این‌ها نظام اسلامی با پیروی از فرمان الهی ایستاده است و از هیچ قدرتی واهمه ندارد.

 استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی در این سال‌ها تلاش زیادی کرده تا به‌نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند؛ اما ایران علی‌رغم همه این دسیسه‌ها قدرتمندتر از گذشته پیش می‌رود.

 وی افزود: شهدا از فضل الهی خشنودند چرا که آنان باخدا معامله کردند و پاداش خود را نیز از او می‌گیرند، این رمز موفقیت در دنیا و آخرت است.

 کرمی ادامه داد: یک سال با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایی که در پی داشت گذشت و ما یک‌قدم به زمانی که خداوند برای حیات ما در نظر گرفته بود، نزدیک‌تر شدیم، بنابراین در این عمر باقیمانده سعی کنیم هرچه بیشتر در راه رضایت الهی گام برداریم.

 وی تأکید کرد: جهاد مختص به میدان جنگ نیست؛ بلکه شامل عملکرد ما در مسئولیت‌ها و نقش‌هایی است که نسبت به مردم داریم.

 استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استانی زندگی می‌کنیم که از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است؛ لذا باید نگاه خود را وسیع‌تر کنیم و با سرعت بیشتری در جهت توسعه استان گام برداریم.

 وی افزود: امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین مسائل برای هر کشور است که با وجود ظرفیت کشاورزی بی‌نظیر در سیستان و بلوچستان می‌توانیم علاوه بر تأمین نیاز داخل محصولات خود را به سایر کشورها نیز صادر کنیم.

 کرمی بیان کرد: باید سطح درآمد مردم را بالا ببریم که راه آن تولید، ایجاد صنایع فراوری و فعال‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان است.

 وی تصریح کرد: امنیت کلیدواژه‌ای مهم در روند توسعه منطقه محسوب می‌شود؛ لذا ما در استان باید به دنبال تولید امنیت باشیم که راه آن ایجاد اشتغال و افزایش تولید است.

 استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: بروکراسی اداری قابل‌تغییر است؛ بنابراین تصمیماتی که برای سیستان و بلوچستان گرفته می‌شود باید بر اساس شرایط موجود در استان بومی‌سازی شود.

 کرمی گفت: آموزش‌وپرورش از راهبردهای اصلی نظام است چرا که در شکل‌گیری تفکر جوانان و نوجوانان تأثیر بسزایی دارد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark