کد مطلب: 49338
 
امام جمعه زاهدان:
رمز ماندگاری انقلاب وحدت و یکپارچگی ملت است/ آرای مردم ایران تیری بر پیکره بدخواهان نظام
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه رمز ماندگاری انقلاب وحدت و یکپارچگی ملت است، گفت: پشتوانه مردمی مهم‌ترین عامل اقتدار وعزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳
 
به گزارش زاهدانه، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور پرشور مردم در نقاط مختلف ایران اسلامی بار دیگر تداوم راه امام (ره) و ولایت را به رخ جهانیان کشید.
وی با بیان اینکه ملت ایران در 22 بهمن بار دیگر در عرصه تعیین سرنوشت خود حماسه آفریدند، گفت: انقلاب اسلامی با رهبری مدبرانه و حکیمانه امام خمینی (ره) و مجاهدت‌های مردم به پیروزی رسید، استمرار آن در این رزوها نیز با مجاهدت‌های ملت ایران در سایه هدایت‌های رهبری ادامه دارد.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: روز 22 بهمن یک روز تاریخی، برجسته و افتخارآمیز بود که حیات ملت، زنده بودن انقلاب و تجلی ولایت فقیه را در رگ‌های مردم مشاهده کردیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به خدمات نظام در سطح کشور و سیستان و بلوچستان گفت: بیمارستان‌های صحرایی یکی از مهم‌ترین خدمات نظام در سیستان و بلوچستان است.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه پشتوانه مردمی مهم‌ترین عامل اقتدار وعزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان کرد: هر سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد بر اقتدار و عظمت این نظام الهی افزوده می‌شود و جهانیان این را به خوبی درک کرده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: حماسه آفرینی ملت ایران در 22 بهمن در انتخابات پیش رو هم تکرار خواهد.
وی در پایان  ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای حضور حداکثری در انتخابات بیان کرد: تک تک آرای مردم ایران تیری بر پیکره بدخواهان نظام خواهد بود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark