کد مطلب: 60316
 
اقدام قابل تقدیر سپاه و بسیج برای ساخت و ساماندهی مسکن حاشیه نشینان چابهار
آیت الله رئیسی گفت: خدمات و اقدامات ارزشمند و خداپسندانه بسیج و سپاه برای ساخت مسکن محرومان جامعه در مناطق حاشیه نشین چابهار قابل تقدیر است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۱
 
به گزارش زاهدنیوز؛ به نقل ازعصرهامون، آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای میدانی خود در نخستین روز از سفر استانی به سیستان و بلوچستان از منطقه حاشیه شهر مرادآباد چابهار و طرح ساماندهی مسکن کپرنشینان بیان کرد:  رفع مشکلات کپرنشین ها و ساماندهی وضعیت آن ها ثواب اخروی و برکات دنیوی برای مجریان به همراه دارد.
 
وی ضمن تقدیر از بسیج و سپاه به دلیل اجرای طرح ساماندهی مسکن کپرنشینان و ساخت مسکن برای محرومان جامعه چابهار، گفت: شکل کپرنشینی وضعیت خیلی بدی است و وضعیت مطلوبی برای زندگی و مردم نیست.
 
رئیس جمهور افزود: وزیر راه و شهرسازی در همکاری نیروهای بسیج و سپاه، برای کمک به بهبود وضعیت معیشت و زندگی محرومان سیستان و بلوچستان از هیچ اقدام و خدمتی فروگذار نمی کند.
 
تذکر رئیسی به استاندار سیستان و بلوچستان
 
وی در بازدید از اسکله صیادی کنارک پس از شنیدن درد و دل های صیادان خطاب به احمدعلی موهبتی گفت: آقای استاندار آنچه را که می توانید در استان حل کنید. آن چیزی را هم که نمی شود، منتقل کنید که در مرکز حل شود. مشکل مردم‌ باید حل شود.
 
 
پیام شهدا پیام خداخواهی و ایستادگی در برابر دشمنان است
 
رئیسی با حضور بر گلزار شهدای گمنام و حوادث تروریستی در چابهار گفت: به همه شهدا، خانواده معظم آن ها، ایثارگران و همه امنیت سازان کشور و مرزبانان عزیز که طبق سخن امام سجاد (ه) شان و جایگاهشان بسیار رفیع است، ادای احترام می کنم.
 
وی ادامه داد: ما همواره باید نسبت به شهدا ادای احترام کنیم، زیرا صاحبان حق بر گردن ما هستند، پیام شهدا در فضا طنین افکن است، کسی اگر گوش شنوا داشته باشد، پیام شهدا را می گیرد، چراکه پیام آن ها خدا خواهی، حق خواهی و توجه به مردم، ایستادگی در برابر دشمنان و استکبار، خدمت به مردم، گره گشایی از کار مردم است.
 
رئیس جمهور با بیان این که خداوند ما را قدردان شهدا بداند و در شناخت راه شهیدان و گام نهادن در این مسیر موفق کند، اظهار کرد: بدون تردید این شهیدان نقش مهمی در برقراری امنیت منطقه داشتند. شهادت آن ها بسیار برای منطقه، نظام و کشور امنیت آفرین بوده و نقش آن ها از زمان حیاتشان کمتر نیست.  شهدا در کسوت و جایگاه شهادت همچنان در حال نقش آفرینی هستند.

گفتنی است؛ رئیس جمهور در ادامه سفر خود به سیستان و بلوچستان در شورای اداری این استان حضور یافت که هم اکنون در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار درحال برگزاری است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark