کد مطلب: 62133
 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خبر داد:
حریق مغازه لوازم خانگی بموقع إطفاء شد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از حریق لوازم خانگی در این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۷
 
ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد:‌ امشب حریق لوازم خانگی توسط شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی‌درنگ ۲ تیم اطفاء حریق به محل حادثه واقع در تقاطع خیابان اشرفی اصفهانی و امام خمینی (ره) اعزام کرد.

وی افزود: آتش نشانان در لحظات اولیه با دود بسیار غلیظی که از درب ورودی در حال انتشار بود مواجه که با رعایت تمامی موارد ایمنی و بستن دستگاه تنفسی وارد مغازه و به کانون حریق واقع در قسمت انبار لوازم خانگی نزدیک شدند.

شهریاری گفت: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن با نفوذ به قسمت انبار و دست‌یابی به کانون حریق آن را بطور کامل مهار و تحت کنترل خود درآوردند.

وی با اشاره به تلاش بی‌وقفه آتش نشانان در اطفای حریق و جلوگیری از سرایت حریق به واحد‌های تجاری مجاور، ادامه داد: بیش از ۱۵ نفر آتش نشان و فرماندهان عملیاتی با بکارگیری پنج دستگاه خودروی اطفای حریق در این عملیات مشارکت داشتند.

رئیس سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، در خصوص علت حادثه تصریح کرد: کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی علت آن هستند.

شهریاری ضمن تأکید بر رعایت همه موارد ایمنی از سوی شهروندان، خاطرنشان کرد: مجهز بودن فروشگاه‌ها به سیستم اعلام و اطفای حریق، چینش مناسب اجناس در فروشگاه، مشاوره و آموزش کارکنان این اماکن در خصوص ایمنی و نحوه چینش استاندارد در پیشگیری از حوادث و کاهش خسارت بسیار مؤثر است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark