کد مطلب: 32180
 
امام جمعه زاهدان:
با برنامه ریزی اصولی از سوی مسوولان فرهنگی با استحاله فرهنگی استبدادباید مقابله کرد
امام جمعه زاهدان گفت : اگر دشمنان بتوانند در مسائل فرهنگی ملت ایران از جمله ایمان، اعتقاد و عقیده آنان تغییر به وجود آورند همین امر برای آشفته کردن نظام جمهوری اسلامی کفایت می کند از این رو باید با برنامه ریزی های اصولی از سوی مسوولان فرهنگی با استحاله فرهنگی استبداد بر علیه ایران مقابله کرد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸
 
آیت الله ˈعباسعلی سلیمانیˈ
به گزارش زاهدانه ، آیت الله ˈعباسعلی سلیمانیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس افزود: اگر بنا باشد به مطالبات رهبری در رابطه با نام گذاری سالجاری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی لباس عمل بپوشانیم باید اراده ملی را در جامعه تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نظام جمهوری اسلامی همواره در طول حیات مبارک 35 ساله خود مورد دشمنی دشمنان و نظام سلطه بوده است که توطئه های خود را در اشکال مختلف از جمله شکل دهی درگیری های داخلی، تحریم های اقتصادی، کودتا، جنگ تحمیلی و فعالیت های تروریستی و شرارت نشان دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ایمان راسخ ملت ایران به انقلاب و ایستادگی آنان در مقابل تمام توطئه ها، هوشمندی دیروز امام امت و امروز رهبر معظم انقلاب را مهمترین سرمایه های ایران دانست و افزود: دشمنان با توجه به آگاهی از این سرمایه ها اولویت دسیسه های خود را استحاله فرهنگی ایران اسلامی و مایوس ساختن مردم از تداوم انقلاب قرار دادند.

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: اگر دشمنان بتوانند در مسائل فرهنگی ملت ایران از جمله ایمان، اعتقاد و عقیده آنان تغییر به وجود آورند همین امر برای آشفته کردن نظام جمهوری اسلامی کفایت می کند از این رو باید با برنامه ریزی های اصولی از سوی مسوولان فرهنگی با استحاله فرهنگی استبداد بر علیه ایران مقابله کرد.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت محتوای فکری و ایمانی قوی در 35 سال ستیز بی امان در مقابل دنیای استکبارهرگز دست از مقابله برنداشت گفت: دشمنان تلاش دارند با استحاله فرهنگی که همگان از خطرات آن با خبر نیستند تغییر جدی در بنیاد فکری جامعه به وجود آورند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: همه مشکلات فرهنگی ایران اسلامی ناشی از فعالیت های دشمنان نیست و بخشی از آن به کم کاری مسوولان و نداشتن برنامه ریزی مدون و اصولی در عرصه فعالیت های اجتماعی بر می گردد.

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: با توجه به اینکه در عصر کنونی شرایط نسبت به گذشته در مقام تامین غذای روح در مراکز علمی و دینی فراهم است، نسل جوان امروز باید برای سلامت روح خودشان که پشتوانه فعالیت های فرهنگی است احساس تکلیف کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تسلیت شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: بر اساس احادیث علمای تشیع و تسنن محبت رسول مکرم اسلام(ص) به زهرای اطهر(س) و علی مرتضی(ع) ریشه در ارزش های اسلامی و الهی دارد.

امام جمعه زاهدان با استناد به احادیث اهل سنت بیان کرد: عایشه یکی از همسران رسول الله(ص) می گوید حضرت فاطمه(س) وقتی بر پدر بزرگوارشان وارد می شدند پیامبر(ص) به استقبال ایشان می رفتند و آغوش زهرای مرضیه(س) را غرق بوسه می ساختند، از پیامبر(ص) پرسیدم این چه نوع رفتاری است که نسبت به فاطمه(س) دارید نبی مکرم اسلام(ص) فرمودند من از آغوش فاطمه(س) بوی بهشت را استشمام می کنم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark