کد مطلب: 62123
 
امام جمعه موقت زاهدان :
دشمنان توان مقابله با ایران قوی را ندارند
امام جمعه موقت زاهدان گفت: جمهوری اسلامی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب همواره پیروز و سربلند است و دشمنان هرگز نمی‌توانند با ایران قوی و ابرقدرت مقابله کنند.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۶
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، حجت الاسلام علیرضا اصغری حسامیه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان بیان کرد: همه جهان کفر دست به دست هم دادند تا ریشه جبهه مقاومت را بخشکانند غافل از اینکه خودشان در حال خشکیدن و اسلام هر روز در حال بالیدن است.

وی افزود: دشمن اقدامات مختلفی مانند حمایت از تجزیه طلبان، حمایت از صدام، حمله شیمیایی، ترور دانشمندان هسته‌ای، نشانه رفتن پیشرفت‌های جامعه، مقابله با دانشمندان و دانشجویان و اخیراً نیز تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به مسأله معیشت مردم می‌کند که باید مسوولان با حرکت جهادی و تلاش وافر در این زمینه اقدام کنند.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: مسأله فرهنگ جایگاه ویژه و خاصی دارد اما با توجه به شرایط جامعه ۱۶ سال است که شعار سال بر محور اقتصاد بوده و امسال نیز توجه رهبر معظم انقلاب به همین مسأله است زیرا دغدغه‌ایشان برای آحاد جامعه و معیشت مردم هست که باید به صورت ریشه‌ای حل شود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تأکید بر مردمی‌سازی اقتصاد، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از نخبگان و‌اندیشمندان را دارند و در سخنرانی اول سال خود بر مشکلات جامعه، تصدی‌گری دولت، وابستگی به دلار، ضعف رشد اقتصادی، مشخص نبودن راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد و کسری بودجه و راه بهبود معیشت اشاره کردند و در موضوع شعار سال از مسوولان خواستند تا راه‌های مشارکت مردم در مسأله اقتصاد و تعصب ورزیدن مردم به کالای ایرانی را همواره مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام اصغری حسامیه تصریح کرد: امروز اقدام مسوولان در مقابل دشمنان جهاد است گرچه برخی از مسوولان در مقابل هجمه سنگینی که در برابر دین و ایران شده ساکت‌اند اما نباید اجازه داد دشمنان در مدیریت ایران اسلامی دخالت کنند زیرا مردم این مملکت به نظام جمهوری اسلامی رای دادند تا احکام اسلام را جاری کند و دشمنان اسلام امروز در زشت‌ترین و ضعیف‌ترین نقطه‌ایستاده و به فرموده رهبر انقلاب مانند کشتی تایتانیک در حال غرق شدن هستند.

وی ادامه داد: دشمن بسیار ضعیف است تا حدی که از روسری و چادر زنان و دختران ایرانی و حتی سرود سلام فرمانده فرزندان زیر ۱۰ سال این انقلاب وحشت کرده و به لرزه در می‌آید.

امام جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: امروز تمام جبهه کفر به دریوزگی افتاده و دنیا رو به دینداری و اسلام پیش می‌رود اما امپراتوری رسانه‌ای کفر تلاش می‌کند برعکس آن را نشان دهد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark