کد مطلب: 63159
 
فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان:
در روز قدس حضور پرشوری خواهیم داشت
فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: در راهپیمایی روز قدس امسال نیز با توجه‌به جنایات وحشتناک و گسترده‌ای که رژیم جعلی و غاصب صهیونیست مرتکب شده است حضوری پرشوری خواهیم داشت.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۸
 
محمدرضا نخعی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: در روزهای آخر ماه مبارک رمضان هستیم و به‌روز مهم و استراتژیک قدس نزدیک می‌شویم بر این باوریم که در راهپیمایی روز قدس امسال نیز با توجه‌به جنایات وحشتناک و گسترده‌ای که رژیم جعلی و غاصب صهیونیست مرتکب شده است حضوری پرشوری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این حضور همبستگی همدلی و امید آفرینی را به دنبال دارد و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان جمهوری اسلامی است آن دشمنانی که از روی استیصال و ناامیدی تمام قوانین دیپلماتیک بین‌المللی را زیر پای می‌گذارند و شدیدترین جنایات بشری را مرتکب می‌شود، جنایات کارانی که کنسولگری کشور ایران در دمشق مورد هدف قرار می‌دهند.

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تصریح کرد: در روز جمعه مردم شهیدپرور ایران اسلامی با حضور پررنگ خود نشان می‌دهند که ازاین‌قبیل اقدامات واهمه‌ای ندارند مردم با حضور خود یاد این شهدا را گرامی می‌دارند و نشان می‌دهند اگر امثال شهید زاهدی و شهید حاج رحیمی از جمع ما بروند زاهدی‌ها و حاج رحیمی‌ها دوباره متولد می‌شوند.

وی افزود: حضور تک‌تک افراد در راهپیمایی روز قدس مرحمی بر دردها و رنج‌های مردم مظلوم غزه است مرحمی بر دردهای کودک زنان رزمندگان و دلاوران مبارز غزه است و باعث دلگرمی خانواده‌های شهیدان، ایثارگران و جانبازان می‌شود.

نخعی اذعان کرد: یقین داریم همچون سال‌های گذشته حضور مردم چشمگیرتر، مستحکم و باقدرت بیشتری خواهد بود و پیام آزادی و همبستگی را به تمام دنیا می‌دهند، در روز جمعه به مردم دل‌خون غزه نشان می‌دهیم خواهران و برادران مسلمان شما در کشور ایران از کوچک تا بزرگ به حمایت شما برمی‌خیزند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

وی ادامه داد: وعده الهی است که ظلم و جور ستمکاران در عالم باقی نخواهد ماند رژیم منحوس صهیونیست این رژیم جنایت‌کار ضدبشری جایی در این دنیا ندارند و نخواهند داشت و اقدامات ضد بشریت آنان باعث می‌شود که عاقبت به دستان خود در گور تاریخ به خاک سپرده شوند.

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان مطرح کرد: تحقق نابودی آنان قریب‌الوقوع است آن زمان که شاهد نابودی کامل این جنایت‌کاران بشریت باشیم همان‌طور که شاهد افول این رژیم جعلی هستیم آنان در حال فروپاشی و نابودی هستند دست بر دامان اقدامات تروریستی می‌شوند این است دلیل گذرکردن از حدومرزشان، این است دلیلی بر جنایات وحشتناکی که در غزه و در قبال مردم مظلوم غزه مرتکب می‌شوند این افول دلیل اقدام تروریستی حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت تنی چند از مستشاران ایرانی است.

وی در پایان افزود: آنان از مردم پرافتخار و دلیر ایران ترس دارند از حضور مردم در راهپیمایی و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بیم دارند، در راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور، محکم، متعهدانه و آگاهانه خود در راهپیمایی قطعاً به آنان نشان می‌دهیم که از شهادت و اقدامات مزبوحانه آنان بیمی نداریم ما ملت امام حسین و ملت شهادت هستیم.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark