کد مطلب: 47507
 
جانشین فرمانده سپاه ناحیه زاهدان :
دفاع مقدس گنجینه معنوی ملت ایران است/خودباوری و استقلال پیامد روزهای جنگ
جانشین بسیج سپاه زاهدان دفاع مقدس را گنجینه معنوی ملت ایران دانست وگفت: خودباوری و استقلال پیامد روزهای سخت جنگ است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
 
به گزارش زاهدانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سرهنگ مسعود پناهی در یادواره ی شهدای محله ای که با حضور جمعی از خانواده شهدا برگزار شد، دفاع مقدس را مایه ی عزت و آبرومندی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: قطعا فرزندان امام خاطرات زیادی از این روزها در ذهن دارند.
وی دوران دفاع مقدس را یک فرصت استثنایی برای فرزندان این مرز و بوم برشمرد و افزود: با وجود متحمل شدن هزینه های سنگین در دوران دفاع مقدس همگان باور دارند این دوران دوران استثنایی و زرین انقلاب اسلامی بوده است.
سرهنگ پناهی بیان داشت: جوانان در دوران دفاع مقدس علی رغم همه ی توطئه های دشمن به خودباوری و استقلال رسیدند .
وی ادامه داد: در ایامی که انقلاب اسلامی نوپا و نوظهور بود همه ی دولتهای ابر قدرت غرب و شرق صدام را مسلح به همه ی تجهیزات نظامی بر علیه مردم بی دفاع ایران کردند.
وی خاطر نشان کرد: ملت شریف ایران با تکیه و توکل بر خدای متعال در مقابل استکبار پیروز شدند و دوران دفاع مقدس را به عنوان یک سند افتخار به ثبت رساندند.
سرهنگ پناهی دوران دفاع مقدس را یک گنجینه ی معنوی برای همگان دانست و اذعان داشت: دلاورمردیهای رزمندگان اسلام باید برای نسل جوان امروز تشریح شود .
وی از 90 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط بسیج سپاه زاهدان خبر داد و افزود: هر آنچه کشور اسلامی ما از استقلال، آزادی و هویت دارد مرهون خون شهداست؛ شهدایی که مصداق فی سبیل الله و اسوه های صبر و استقامت هستند .
جانشین فرمانده سپاه ناحیه زاهدان یادآور شد: به برکت خون شهدای انقلا ب اسلامی ما در امنیت و آسایش به سر می بریم؛ با شهدا انس بگیریم تا در کارهایمان گشایش حاصل شود .
وی با تاکید بر مرور وصیت نامه شهدا و عمل به آن تصریح کرد: شهدا همواره بر اطاعت از ولایت و حفظ حجاب تاکید داشتند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark