کد مطلب: 62672
 
شهریاری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خبر داد:
حریق گسترده محل دپوی سوخت قاچاق در زاهدان
شهریاری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: حریق گسترده محل دپوی سوخت قاچاق در زاهدان با تلاش یک‌ساعته اطفا شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۰
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، ابراهیم شهریاری در ارتباط با حریق گسترده محل دپوی سوخت بیان کرد: با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی زاهدان حریق منزل گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی‌درنگ دو گروه مجهز اطفای حریق از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل حادثه واقع در بلوار کشاورز - کشاورز ۶ اعزام کردند.

وی ادامه داد: با رسیدن آتش‌نشانان مشاهده شد یک منزل مسکونی که به‌صورت غیرمجاز حجم بسیار زیادی از فرآورده‌های نفتی از نوع بنزین را دپو کرده، دچار حریق شده و آتش هر لحظه در حال گسترش و سرایت به منازل مسکونی مجاور است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات کامل و با استفاده از چند رشته لوله آبده و کف آتش‌نشانی از چند ضلع وارد و مانع از سرایت و نشت سوخت به منازل اطراف شده و سرانجام با تلاش‌های فراوان حریق را اطفا و همچنین ایمن‌سازی لازم را انجام دادند.

وی افزود: باتوجه‌به سرعت عمل آتش‌نشانان در پیشگیری از گسترش آتش، حریق به منازل اطراف سرایت نکرده و قابل‌ذکر است این حادثه با تلاش یک‌ساعته چهار تیم از آتش‌نشان کنترل و اطفا شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark