کد مطلب: 32231
 
19 هزار مسافر نوروزی از طریق خط ریلی زاهدان جابه جا شدند
مدیر کل راه آهن جنوب شرق کشور گفت: 19 هزار مسافر از 26 اسفند پارسال تا 16 فروردین ماه جاری بوسیله خط ریلی زاهدان- تهران و بالعکس جابه جا شدند.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۱
19 هزار مسافر نوروزی از طریق خط ریلی زاهدان جابه جا شدند
 

به گزارش زاهدانه ، سید ˈمصطفی داودیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: روزانه 960 مسافر از طریق خط ریلی زاهدان-تهران و بالعکس جابجا می شوند که نسب به مدت مشابه 60 درصد افزایش نشان می دهد.

وی متوسط افزایش جابه جایی مسافر در سطح کشور را هفت درصد اعلام کرد و گفت: با توجه به اضافه شدن واگن های مسافربری جدید، این خط ریلی در زمینه افزایش جابجایی مسافر 9 برابر بیشتر از متوسط کشوری رشد داشته است.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت حمل خودرو از طریق خط ریلی زاهدان-تهران به دو برابر یعنی از پنج خودرو به 10 خودرو افزود: در این مدت 300 خودرو در این مسیر ریلی حمل شد.

مدیر کل راه آهن جنوب شرق کشور با اشاره به تغییر برنامه حرکت قطار زاهدان- تهران از ساعت هشت و 45 دقیقه صبح به 15 و 15 دقیقه بعداز ظهر و برنامه حرکت قطار تهران - زاهدان نیز از ساعت چهار و 50 دقیقه عصر به ساعت 12 و 10 دقیقه ظهر افزود: ساعت و ظرفیت حمل مسافر تا پایان خردادماه امسال ثابت است.

داودی مدت زمان طی طریق قطار زاهدان تا تهران و برعکس در سال گذشته را حدود 25 ساعت ذکر کرد و گفت: این مدت امسال به 22 ساعت کاهش یافته که از نظر زمان سیر 15 درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه نشان می دهد.

 

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark