کد مطلب: 34364
 
امام جمعه زاهدان:
وحدت علمای اسلام و هوشیاری مسلمان باعث نابودی داعش خواهد شد
امام جمعه زاهدان گفت : وحدت علمای اسلام و هوشیاری مسلمان به طور قطع باعث نابودی غده سرطانی و چرکی داعش از پیکره کشورهای اسلامی خواهد شد.
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۶
 
به گزارش زاهدانه ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه از دستگاه قضایی به عنوان نماد پایداری و عدالت در جامعه یاد کرد و افزود: رسالت دستگاه قضاء ایجاد قسط و عدل در جامعه است و باید در قضاوت، عدالت امیرالمومنین را سر لوحه کار خود قرار دهند .
عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: وحدت علمای مذهبی شیعه و سنی عراق و روشن گری آنها چهره واقعی داعش و اهداف آنها را تبیین و معرفی کرد چراکه اساس کار اسلام اعتدال و احترام به همه بشریت و ادیان است.

آیت الله سلیمانی ابراز اطمینان کرد: وحدت علمای اسلام و هوشیاری مسلمان به طور قطع باعث نابودی غده سرطانی و چرکی داعش از پیکره کشورهای اسلامی خواهد شد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: اکنون برخی از گروهکهای تروریستی همچون داعش میلیاردها دلار ثروت دارند که در کنار حامیان مالی آنها از راههایی همچون قاچاق، قتل و غارت، اخاذی و فروش سرمایه های ملی کشورهای اسلامی به دست آمده است که همه اینها با روح اسلام منافات دارد.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: اسلام دین منطق، استدلال، احترام، مهربانی و نوع دوستی و مخالفت با افراط گری است.

وی کشتار زنان و مردان و انسان های بی گناه ،استفاده از ابزار و رفتار وحشیانه برای کشتن مردم و همچنین تخریب مقبره های علمای بزرگ اسلام در عراق را از جمله اقدامات وحشیانه این گروهک تروریستی برشمرد.

وی همچنین با اشاره به آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت: با فرا رسیدن فصل گرما و افزایش مصرف آب، منطقی است برای رعایت حال دیگران در مصرف آب صرفه جویی کنیم .
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark