کد مطلب: 63109
 
یادداشت؛
برندگان این عالم شهدا هستند
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس گفت: این عالم مسابقه‌ای بین انسان‌ها وجود دارد اما برندگان شهدا هستند آنان جزو برترین‌ها هستند.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۵
 
سردار علی خلیل آبادی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس در یادداشتی به «زاهدنیوز» نوشت: در این عالم مسابقه‌ای بین انسان‌ها وجود دارد و همه در این عالم مسافر هستند و همه مشتاق پیروزی در این عالم هستند و اما برندگان شهدا هستند آنان جزو برترین‌ها هستند.

حیات همه اشیا به آب است تنبلی ما و عدم استفاده از تجربیات گذشته و عدم مطالبه درست از مرکز به دنبال استفاده از این نعمت‌ها و آب‌های شیرینی که خداوند برای ما می‌فرستاد نتوانستیم به‌درستی استفاده کنیم.

در آینده جنگ، جنگ آب است در واپسین لحظاتی که همه نگران بودند نعمت الهی نازل شد که نتوانستیم از این نعمت الهی بهره کامل را ببریم، سپاه با تمام قدرت وارد شده است سردار شفایی در دشتیاری با گروه‌های مختلف به همراه ادارات مختلف مشغول امدادرسانی، باز کردن معابر، برق‌رسانی و رفع مسائل هستند.

شهدایی که امروز در محضر آنان هستیم و علمایی که این جلسه برای بزرگداشت شهدایی که اهل‌قلم و علم بودند به‌مراتب بالا رسیدند.

در مقاطع مختلف انقلاب و حوادثی که به‌وسیله گروهک‌ها مانند کردستان، شمال کشور، خوزستان، جنوب شرق موضوعی که این موهبت الهی یعنی انقلاب را حفظ کرد تنها خون شهدا بود.

ملعون‌ها گروه اول هستند که به لعن خدا گرفتار شدند گروه بعدی مجنونین هستند افرادی کشور رشد جسمی دارند؛ ولی رشد عقلی ندارد، مبهوطین سیر صعودی دارند و جسمی، مادی و معنوی رشد بالایی دارند که به آنان غبطه می‌خورند و گروه چهارم برترین‌ها هستند آنانی که در غرب الهی قرار می‌گیرند در این گروه شهدا جای دارند، امامان و انبیا در بالاترین رده این گروه جای دارند.

شهدا دوره امامت را طی نکردند اما جایگاه بالایی در آخرت دارند و از والاترین دروازه‌ای که خدا قرار داده توفیق عبور داشتند آنان ره صدساله را یک‌شبه پیمودن آنان از سیم‌خاردارهای قوی مادی عبور کردند از نفس گذشتند.

در عملیات رمضان سیستم‌های که عراقی‌ها با هدایت آمریکا و صهیونیست چیده بودند به‌گونه‌ای بود که تیربارها به‌قاعده مثلث چیده بودند که تعداد زیادی در آنجا شهید دادیم؛ ولی کسی از راه انقلاب برنگشت.

همه شهدای ما به مقام ربوبیت و دیدن آنچه که موسی دید رسیدند به مقام شهود رسیدن و شهید شدند اجلاسیه شهدای ما برای این است که شهدا شاهد هستند شاهد معاد، وجود خدا، قرآن به‌عنوان معجزه‌ای هستند، شهدا با شوق رفتند آنان آن سو را دیدند و با اشتیاق از رقبا سبقت گرفتند با تمام توان برای آن تلاش کردند.

شهدا دارای مقام هستند، جاودانه و بر سر سفره حق‌تعالی نشستند آنان مقام محسنین را کسب کردند، شهدای ما جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت هم صادق هستند و هم مرگ را تمنا می‌کنند و هیچ مقامی جلودار این تمنا نیست امروز آمدیم تا آبان الهی را تلاوت کنیم و آن را قبول کنیم

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark