کد مطلب: 27991
 
امام جمعه اهل سنت زاهدان:
انتظار داریم وعده های رییس جمهور در سیستان و بلوچستان محقق شود
مدیر حوزه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با اشاره به انتصاب استاندار جدید سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم با شروع به کار ایشان هر چه زودتر وعده های رییس جمهور در این استان مرزی تحقق پیدا کند.
تاریخ انتشار : جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۶
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نماز جمعه امروز مسجد مکی اهل سنت زاهدان افزود: استاندار دولت تدبیر و امید در سیستان و بلوچستان منصوب شد، البته ما از ایشان شناختی نداریم اما مطمئن هستیم همانطور که دولت در تلاش بود شخصی توانمند را برای تحقق وعده های دکتر روحانی در این استان منصوب کند، ادامه کار رضایت بخش خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: در دولت دکتر روحانی بسیاری از مشکلات حل شود و انسجام، امنیت و آسودگی خاطر مردم بویژه در سیستان و بلوچستان هر چه بیشتر و بهتر تقویت شود.

خطیب جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان در ادامه با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: جهاد به این معناست که انسان تمام تلاش و کوشش خود را برای رضای خدا مصرف کند.
انتهای پیام/

اسماعیل زهی جهاد را دو نوع عنوان کرد و گفت: جهاد اول در مقابل دشمنان است تا هیچ زورگو و ستمگری جرات تعرض به مسلمانان را پیدا نکند و جهاد دوم مبارزه با نفس است که هیچگاه پایانی نداشته و تا آخر عمر دوام دارد.
Share/Save/Bookmark