کد مطلب: 47764
 
سارقان کیف قاپ هنگام انتخاب سوژه به دام افتادند
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری دو سارق حرفه ای و سابقه دار با 120 فقره کیف قاپی و سرقت موبایل در زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۶
 
به گزارش زاهدانه، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی با اعلام خبر دستگیری دو سارق حرفه ای در این شهرستان اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه و کیف قاپی در خیابان های دانشگاه، بزرگمهر و زیباشهر زاهدان که باعث نارضایتی مردم شده بود، موضوع توسط چند تیم ویژه از کارآگاهان پلیس مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان شب گذشته پس از گزارش یک فقره سرقت تلفن همراه، با گشت زنی های هدفمند 2 فرد مشکوک را که با موتورسیکلت بدون پلاک در حال پرسه زدن در خیابان ها بودند دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی بدنی از این افراد که یکی از آنان از اتباع بیگانه غیر مجاز بود، گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و این افراد به منظور بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال یافتند.
این مسئول بیان کرد: این افراد در تحقیقات پلیس به 120 فقره سرقت تلفن همراه و کیف قاپی در مناطق مختلف زاهدان اعتراف کردند که صحنه این سرقت ها توسط ماموران بازسازی و افراد شاکی هر یک از این پرونده ها نیز مشخص شدند.
سرهنگ ملاشاهی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark