کد مطلب: 30580
 
نمایندگان استان سیستان و بلوچستان فردا با رییس جمهوری دیدار می کنند
معاون امور مجلس رییس جمهوری از دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با رییس جمهوری در روز دوشنبه (28 بهمن) خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۵
نمایندگان استان سیستان و بلوچستان فردا با رییس جمهوری دیدار می کنند
 

به گزارش زاهدانه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری درباره دیدارهای هفتگی رییس جمهوری با مجمع نمایندگان استانی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق برگزاری مداوم این جلسات دوشنبه صبح حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفت و گو می کند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با بیان اینکه برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس همواره در دولت یازدهم مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: دیدار دوجانبه مجمع نمایندگان استان ها در مجلس شورای اسلامی با رییس جمهوری موجب کاهش و رفع بسیاری از مشکلات بین نمایندگان دولت و مجلس خواهد شد.

تاکنون نمایندگان استان های مازندران، خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، بوشهر، آذربایجان شرقی، زنجان، فارس و نمایندگان اقلیت های مذهبی در مجلس شورای اسلامی با رییس دولت یازدهم دیدار کرده اند.

همچنین دیدار مجمع نمایندگان استان های گیلان، هرمزگان، خراسان شمالی، گلستان و شهرستان های استان تهران در مجلس شورای اسلامی نیز با رییس جمهوری برگزار شده است.

حجت االاسلام و المسلمین انصاری هفته گذشته با حضور در استان سیستان و بلوچستان در مراسم راهپیمایی بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شهر زاهدان شرکت و در این مراسم سخنرانی کرد.

 

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark