کد مطلب: 38635
 
برپایی اولین نمایشگاه آثار دفاع مقدس در پارک بلوچ زاهدان
فرمانده بسیج ناحیه زاهدان گفت : بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برای اولین بار نمایشگاه اثار دفاع مقدس در پارک بلوچ زاهدان برپا شد .
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۰
 
سرهنگ پاسدار محسن اکبری در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : امسال در سی ‌و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس با همت بسیجیان پایگاه مقاومت شهید مرادقلی از حوزه مالک اشتر در پارک بلوچ زاهدان منطقه ای که تا کنون از اجرای فعالیتهای فرهنگی محروم بوده است برای اولین بار نمایشگاه آثار دفاع مقدس برپا شد .

وی گفت : این نمایشگاه از  4 بخش تشکیل شده است که در هر قسمت آن سعی شده است پیام 8 سال دفاع مقدس را به مردم منتقل کنند.

سرهنگ اکبری افزود : در قسمتی از این نمایشگاه سعی شده است رویدادهای و اتفاقات دوران جنگ تحمیلی بازسازی شود و در بخش دیگر به معرفی شهدا پرداخته شده و همچنین در قسمتی سعی شده تا مردم را با جنگ نرم و آسیب های ماهواره و اثرات منفی آن آشنا کنند .

وی افزود : در این نمایشگاه هر شب فیلم های جشنواره دفاع مقدس به نمایش گذاشته می شود که با استقبال خوب مردم روبرو شده است .

وی خاطرنشان کرد : در این نمایشگاه علاوه بر موارد ذکر شده چندین یادواره شهدا برگزار شده و آخرین آن یادواره شهدای محله مرادقلی است که شامگاه سه شنبه (8مهر ) برگزار می شود .

فرمانده بسیج ناحیه زاهدان گفت : وظیفه ماست تا برپایی و برگزاری چنین مراسم هایی یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و پیام انها را به نسل های آینده منتقل کنیم خصوصاً در محله هایی که تا کنون امکان برگزاری چنین برنامه هایی نبوده است .
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark