کد مطلب: 59848
 
کاربران سیستان و بلوچستان هشتگ وحدت برای آبادنی را ترند توییتر کردند کاربران سیستان و بلوچستان هشتگ وحدت برای آبادنی را ترند توییتر کردند
با همت کاربران فضای مجازی سیستان و بلوچستان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا هشتگ وحدت برای آبادانی ترند توییتر فارسی شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۰
 
به گزارش زاهدنیوز، به نقل از ایرنا، یک بار دیگر مردم همیشه در صحنه پایتخت وحدت ایران اسلامی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در اقدامی هماهنگ وحدتشان را به نمایش گذاشتند و این بار این حرکت در فضای مجازی نمایان شد.
کاربران فضای مجازی سیستان و بلوچستان در اقدامی خود جوش با انتشار مطالبی در زمینه وحدت و لزوم مشارکت گسترده در انتخابات ذیل هشتگ #وحدت_برای_آبادانی در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام این کلید واژه را به هشتگ برتر توییتر فارسی تبدیل کردند.
در این طوفان توییتری بیش ازچهار هزارو ۳۰۸ توییت یونیک توسط کاربران به همراه ۳۳هزار و ۲۶۰ ریتوییت و منشن منتشر شده است و همچنان این پویش ادامه دارد و محتوای‌ منتشر شده ذیل این هشتگ در اینستاگرام نیز تاکنون به بیش از ۱۸ هزار پست رسیده است.
Share/Save/Bookmark