کد مطلب: 61971
 
معاون قوه قضائیه به سیستان و بلوچستان سفر کرد
معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت املاک کشور با هدف، پیگیری و تحقق کاداستر اراضی ملی و میزان پیشرفت کاداستر اراضی زراعی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۵
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک سیستان و بلوچستان در حاشیه استقبال از معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت املاک کشور در فرودگاه زاهدان در گفتگو با خبرنگاران گفت: هدف از این سفر به استان، پیگیری و تحقق کاداستر اراضی ملی و میزان پیشرفت کاداستر اراضی زراعی است.

وی ادامه داد: پیگیری و آگاهی از میزان پیشرفت اراضی موضوع ماده ۳ قانون جامع حدنگار در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، میزان پیشرفت و وضعیت عملکرد احداث ساختمانی مرتبط با هفت نمایندگی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستانهای استان از دیگر برنامه‌های بابایی در سفر به این خطه پهناور است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک سیستان و بلوچستان گفت: معاون قوه قضائیه و رئیس کل ثبت اسناد کشور در بدو ورود به استان در فرودگاه زاهدان مورد استقبال رئیس کل دادگستری، مدیرکل ثبت اسناد استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، رؤسای واحدهای ثبتی، رئیس هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران و رئیس هیئت مدیره کانون سردفتران ازدواج و طلاق استان قرار گرفته است.

بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین شده، جلسه مشترک با استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در سالن جلسات ثبت اسناد سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark