کد مطلب: 58876
 
معرفی نفرات برتر کاتای مجازی زاهدان/ برگزاری رقابت های ساحلی بانوان
محمد نیک رو از معرفی نفرات برتر کاتای مجازی زاهدان و برگزاری رقابت های ساحلی بانوان سیستان و بلوچستان خبر داد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۷
 
به گزارش زاهدنیوز،محمد نیکرو، رئیس هیئت کاراته زاهدان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: دومین دوره مسابقات قهرمانی کاتا مجازی شهرستان زاهدان به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار و نفرات برتر در این دوره از مسابقات نیز با اعلام‌ هیئت داوران معرفی شدند.

وی با اشاره به نتایج این رقابت ها، ادامه داد: در رده سنی جوانان محمد جلال کلانتری، محمد آرمان همت پور و ابوالفضل فضلی، بخش نوجوانان سپهر عربی، آرش خسروی و مانی میرکمک و در رده نونهالان امیر علی نیکرو، عرشیا آویشی و رامین میر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند که جوایز نفیسی به آن ها اهدا می شود.

رقابت کاتای ساحلی بانوان

نیکرو در ادامه از برگزاری مسابقات کاتای ساحلی بانوان استان در زاهدان خبر داد و گفت: رقابت های کاتای ساحلی ویژه بانوان در 2 رده نونهالان و نوجوانان توسط هیئت کاراته سیستان و بلوچستان در محل دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.

به گفته وی، در این رقابت ها 30 بانوی کاراته کای استان به رقابت پرداختند که نفرات برتر برای حضور در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی معرفی خواهند شد.

رئیس هیئت کاراته زاهدان خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات با حضور رئیس هیئت کاراته سیستان و بلوچستان نفرات برتر احکام خود را دریافت کردند.
Share/Save/Bookmark