کد مطلب: 49758
 
رئیس شورای شهر زاهدان:
رویکرد شورا و شهرداری مبنی بر تاکیدات رهبری است/ اقتصاد مقاومتی عاملی برای تحقق درآمدهای پایدار
رئیس شورای اسلامی زاهدان با اشاره به اینکه رویکرد شورا و شهرداری مبنی بر تاکیدات رهبری است، گفت: اقتصاد مقاومتی می‌تواند عاملی در کاهش هزینه‌های مدیریت شهری باشدوزمینه رابرای تحقق درآمد پایدار فراهم کند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۸
 
به گزارش زاهدانه، از آنجایی که امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شد این مهم برای تمامی سازمان ها و ارگان ها همچون یک دستور کاری و فرمایش عملی است که شالوده همه اقدامات آنها، نه در حرف و بحث، که در عمل و اقدام خواهد بود.
در این راستا محمد امیر براهویی با اشاره به نامگذاری سال 95به عنوان اقتصادمقاومتی؛‌ اقدام و عمل اظهار داشت: رویکرد شورا و شهرداری در سال جاری بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری در سیاست گذاری ها و برنامه‌ ریزی ‌های شهری مبتنی براقتصاد مقاومتی است.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی می‌تواند در کاهش هزینه‌های مدیریت شهری باشد و زمینه را برای تحقق درآمد پایدار فراهم کند.
این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری در سال گذشته با مشکلات و تنگناه‌های مالی فراوان در حوزه عمران و خدمات شهری مواجه شده است، افزود: درسال جاری سعی داریم با افزایش درآمدهای پایداراین معضل را رفع کنیم.
رئیس شورای اسلامی زاهدان یکی از برنامه‌های اصلی شورای شهر زاهدان را ارتباط بیشتر و موثرتر با رسانه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا چاپ کتاب، معرفی شخصیت های بومی استان، بیان موضوعات شهری و آموزشی و پوشش خبری در سطح استان در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اولویتهای شورای شهرتوسعه وافزایش درآمدهای پایدار است، بیان داشت: تعیین تکلیف اراضی مشاعی وقولنامه‌ای اراضی تا شعاع 10 کیلومتر، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، بازآفرینی شهری و توسعه مناطق محروم شهری، از جمله مطالبات شورای شهر درسال جاری است.
براهویی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان انتظارداریم تا با افزایش اعتبارات دولتی به شهرداری و پرداخت مطالبات شهرداری توسط دستگاهها با شورای شهر همکاری داشته باشند تا زمینه برای توسعه شهر فراهم شود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark