کد مطلب: 51174
 
سازندگی با چاشنی وحدت/ حضور 60 گروه جهادی شیعه وسنی در مناطق محروم جنوب شرق
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: بیش از 60 گروه جهادی شیعه وسنی در کنار هم در سراسر استان برای سازندگی و رفع محرومیت زدایی فعالیت می کنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۵
 
به گزارش زاهدانه، عزم خود را جزم کردند تا پا به پای یکدیگر در شب های سرد و روزهای گرم و طوفانی سیستان و بلوچستان با انجام کارهای جهادی و ساختن سرپناهی برای محرومین، لبخندی بر چهره کودکان محروم در برخی مناطق محروم میهمان کنند.
جوانان بسیجی شیعه و سنی که برای کمک به هم نوعان و مستضعفین از هیچ کوششی دریغ نکرده و بدون هیچ چشم داشت و منتی راهی اردوهای جهادی می شوند تا گام های استوار و ماندگاری را  در روستاهای محروم به یادگار بگذارند.


 باید گفت کاروان‌ اردوهای جهادی چند سالیست که به شدت در میان دانشجویان و بسیجیان استان سیستان وبلوچستان مورد استقبال قرار گرفته بگونه ای که با حضور در مناطق محروم برای گسترش آبادانی آن تلاش می‌کنند.
در این راستا مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه از اعزام بیش از 60 گروه جهادی در تابستان امسال خبر داد و گفت: گروه های جهادی شیعه  و سنی امسال در نقاط مختلف استان اقدام به فعالیت برای رفع محرومیت زدایی می کنند.


سرهنگ علی اکبر جعفری با اشاره به اینکه این گروه های متشکل از زنان و مردان جهادی است، افزود: اردوهای جهادی فرصتی طلایی برای تزکیه نفس و کسب آرامش است که در آن افراد به سازندگی و رفع محرومیت از چهره استان تلاش می کنند.
 وی  عمده فعالیت گروه های جهادی را در زمینه های اجتماعی، آموزشی، عقیدتی، تربیت بدنی، هنری،  بهداشتی و غیره عنوان کرد و ادامه داد: در اکثر مناطق افراد جهادگر اقدام به ساخت مسجد، بازسازی خانه‌های روستاییان، آموزش احکام، نماز و قرآن، ساخت و بازسازی مدارس، مرمت میز و نیمکت و غیره نیز می کنند.

این مسئول در ادامه از فعالیت 7 هزار دانش آموز جهادی در استان خبر داد و گفت: دانش آموزان جهادی در طرح هجرت 3 مدارس اقدام به زیباسازی، تعمیر میز و نیمکت، رنگ آمیزی و غیره می کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark