کد مطلب: 62023
 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خبر داد:
سوخت‌گیری غیر مجاز ال پی جی در زاهدان حادثه آفرید
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از حادثه سوخت‌گیری غیرمجاز ال پی جی در این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۴
 
ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان، حریق یک خودرو سواری گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی‌درنگ ۲ تیم اطفاء حریق را به محل حادثه واقع در بلوار پرستار، پرستار ۱۲ اعزام کردند.

وی افزود: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد، آتش سوزی در یک کارگاه به وقوع پیوسته بود که با کاربری غیر مجاز فروش و شارژ سیلندر‌های ال پی جی فعالیت و تعدادی زیادی سیلندر گاز ۵۰ کیلویی انبار کرده بود، همچنین یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال سوخت‌گیری بوده که بر اثر نشتی گاز دچار حریق شده بود.

شهریاری بیان کرد: شعله‌های آتش نیمی از خودرو را در بر گرفته و احتمال سرایت به کارگاه و انفجار بقیه سیلندر‌ها نیز وجود داشت، از این رو تیم اطفایی با تقسیم شدن به دو گروه ضمن ایمن‌سازی سیلندر‌های گاز مایع به کنترل و اطفاء این حریق سرکش اقدام کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به سرعت العمل آتش نشانان حریق به سیلندر‌های گاز سرایت نکرده و از وقوع یک آتش سوزی مهیب جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خاطرنشان کرد: متأسفانه این حادثه یک نفر مصدوم داشته که جهت ادامه روند درمان به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark