کد مطلب: 44561
 
مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان زاهدان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت : تجمع مردم جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از میدان آزادی شهرستان زاهدان خواهد بود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۸
 
حجت‌الاسلام عباس دانشی
حجت‌الاسلام عباس دانشی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : راهپیمایی 22 بهمن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ساعت ۸:۳۰ روز چهار شنبه ۲۲ بهمن ماه با تجمع اقشار مختلف مردم در میدان آزادی آغاز و با حرکت بسوی مصلی قدس شهرستان زاهدان و سر دادن شعار های انقلابی ادامه خواهد داشت .

وی گفت : مهمان ویژه و سخنران محوری این روز حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خواهد بود.

دانشی افزود : راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن محوری ترین برنامه دهه فجر می باشد و مردم با حضور با شکوه خود در این مراسم و سر دادن شعارهای انقلابی حماسه بزرگ پیروزی انقلاب را زنده نگه می دارند.

وی بیان کرد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه ولایتمداری، حمایت از نظام و کشور و ایرانی بودن و دفاع از حکومت اسلامی است و شیعه و سنی در کنار یکدیگر در این مراسم حضور پیدا می کنند.

وی در ادامه از شهروندان زاهدانی خواست تا در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن‌ماه امسال، حضور گسترده‌ای داشته باشند تا دشمنان بار دیگر با ضرباتی که از سوی مردم ایران به آنها وارد می‌شود همچنان در ناکامی به سر برند.

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark