کد مطلب: 62219
 
مدیر امور برق ناحیه ۲ زاهدان:
توسعه و اصلاح ۱۰ کیلومتر شبکه برق در شهرک برق زاهدان انجام می‌شود
مدیر امور برق ناحیه ۲ زاهدان گفت: با توجه به وضعیت کنونی شبکه برق در شهرک برق این شهرستان، پروژه توسعه و اصلاح ۱۰ کیلومتر شبکه در این منطقه انجام می‌شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۰
 
سعید مهر‌آمیز در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز با اشاره به انتشار ویدیویی در صفحات مجازی مبنی بر نابه سامان بودن شبکه برق، شهرک برق زاهدان بیان کرد: طراحی شبکه برق این منطقه طی سالیان گذشته به صورت تابلو رأس تیری در کنار ترانس توزیع صورت گرفته و کنتور‌های مشترکین درون این تابلو‌ها نصب شده است.

وی ادامه داد: از داخل تابلو کابل خروجی کنتور با متراژ بالا به منزل مشترک ارسال شده که اکنون با توجه به گسترش جمعیت و ساخت و ساز در منطقه شاهد کابل‌های زیاد و چهره شلوغ و نابه سامان شبکه توزیع برق این منطقه هستیم.

مدیر امور برق ناحیه ۲ زاهدان تصریح کرد: در این راستا و به جهت ایمنی شهروندان، بازدید‌هایی اواخر سال گذشته توسط حریم‌بان این مدیریت و مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان از منطقه صورت گرفت که مقرر شد با تیر کوبی و انتقال شبکه فشار ضعیف، طول کابل شبکه برق مشترکین کاهش یابد.

وی با بیان اینکه کروکی بخش اعظمی از این شبکه تهیه شده است، خاطرنشان کرد: لزوم توسعه و اصلاح ۱۰ کیلومتر شبکه برق مورد نیاز است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده، این پروژه در نیمه نخست سال جاری اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark