کد مطلب: 31212
 
رئیس هیئت وزنه‌برداری سیستان و بلوچستان خبر داد
حضور وزنه‌برداران سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کشوری
رئیس هیئت وزنه‌برداری سیستان و بلوچستان گفت: ۶ وزنه‌بردار سیستان و بلوچستان در رقابت‌های وزنه‌برداری بزرگسالان کشور حضور می‌یابند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۷
حضور وزنه‌برداران سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کشوری
 

به گزارش زاهدانه ، محمدرفیع سلطان‌زاده اظهار کرد: تیم وزنه برداری استان با ترکیب 6 ورزشکار در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری بزرگسالان کشور که به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

وی افزود: تیم وزنه‌برداری این استان با مربیگری «محمد اسحاق نارویی» و «مهرداد رحیمی» از 22 اسفند‌ماه امسال با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: این تیم تا زمان برگزاری مسابقات زیر نظر مربیان خود به تمرینات ادامه می‌دهند تا با آمادگی کامل در میدان این رقابت‌ها حضور یابند.

سلطان‌زاده تصریح کرد: پیش از اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی کشور، یک دوره مسابقات انتخابی در 10 اسفندماه برگزار شد و وزنه‌برداران واجد شرایط گزینش شدند.

وی گفت: در این رشته ورزشی، 200 وزنه‌بردار در سطح استان فعالیت دارند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری سیستان و بلوچستان افزود: تیم‌ وزنه‌برداری سیستان و بلوچستان ‌هم‌اکنون در جایگاه 17 کشور قرار دارد و امیدواریم با مساعدت و کمک فدراسیون وزنه‌برداری و همت خود وزنه‌برداران در آینده بتوان این رتبه را ارتقا داد و در جایگاه بهتری قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

Share/Save/Bookmark