۱
کد مطلب: 15044
 
رویانیان: آقای کامبوزیا وقتی در پرسپولیس نیستی چرا دایی را می‌کوبی؟!
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۱۶
زاهدانه: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آقای کامبوزیا تو چه کاره‌ای که درباره پرسپولیس صحبت می‌کنی.



به گزارش زاهدانه به نقل از  خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در مراسم افتتاح آکادمی فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: خدا را سپاس می‌گوییم که ما را آفرید و به ما این افتخار را داد تا بتوانیم به بنده‌های او خدمت کنیم. خدا را شاکریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور داریم و می‌توانیم به مردم خدمت کنیم.

وی ادامه داد: ما ساختارهای بنیادی‌ای در نظر گرفته بودیم و آکادمی را افتتاح کردیم. پرسپولیس آکادمی رسمی نداشت اما با تلاش‌های حمید استیلی و پورحسن و کمک هیئت‌مدیره توانستیم این آکادمی را افتتاح کنیم. مالکی در اولین جلسه هیئت مدیره اعلام کرد که باید کاری کنیم که اساسی باشد. مطالعات علمی انجام دادیم و با علم و دانش دکتر فرامرزی هم‌اکنون به یک نقطه اجرایی رسیدیم،‌ مجوز رسمی آکادمی را گرفتیم و برای اولین بار این موضوع را افتتاح کردیم.

رویانیان با اشاره به اینکه پنج مصوبه برای افتتاح این آکادمی در نظر گرفتیم خاطرنشان کرد: اولین موضوع بررسی اهداف و برنامه‌های اجرایی آکادمی فوتبال پرسپولیس در سال 92 بود که با مطالعات قبلی این امر صورت گرفت. حدود 17 برنامه در این زمینه داریم بحث دوم بررسی ساختار تشکیلات آکادمی بود که بر مبنای آکادمی‌های پیشرفته دنیا صورت گرفته است. بحث سوم به بررسی تقویم زمان‌بندی فعالیت‌های آکادمیک ما هشت کارگاه در نظر گرفته‌ایم که در دستورالعمل ابلاغی فدراسیون چهارگارگاه در نظر گرفته شده است.بحث چهارم راه‌اندازی کارگاه آموزشی است که 8کارگاه راه‌ انداخته‌ایم.بحث پنجم مربوط به تصویب بودجه امسال آکادمی پرسپولیس است که متأسفانه من هم زیر آن را امضاء کرده‌ام.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که از قبل از افتتاح انجام دادیم برنامه بلندمدت است که در نظر داریم به خوبی با مسئولان آکادمی این کار را انجام دهیم.این آکادمی در تمام کشور راه‌اندازی می‌شود و مدارس فوتبال نیز تشکیل خواهد شد. ما روز گذشته با باشگاه پیام قرارداد سه ساله امضاء کردیم چندین زمین و مدرسه افتتاح می‌کنیم و برای اولین بار مجوز رسمی مجتمع آموزشی فوتبال پرسپولیس را گرفته‌ایم و در تمام شهرها این مسائل را دنبال خواهیم کرد. بچه هشت ساله‌ای را پیدا کرده‌ایم و با او قرارداد 15 ساله می‌بندیم. ما این کارها را کرده‌ایم اما هم‌اکنون به صفر رسیده‌ایم باید تلاش کنیم تا از این به بعد بیشتر اقدامات انجام دهیم. ما در بخش اقتصادی و ورزشی اقداماتی انجام می‌دهیم.

رویانیان در مورد اینکه استیلی از چند باشگاه پیشنهاد دارد و همچنین با این وجود می‌تواند به عنوان رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس اقدام کند، خاطرنشان کرد: استیلی ممکن است به عنوان سرمربی به توافق برسد. اولاً که هنوز جایی نرفته و به نظرم اگر سرمربی هم شود منافاتی ندارد و به نظرم استیلی در پرسپولیس می‌ماند.

وی در مورد اینکه مبلغ یک میلیارد برای این آکادمی هزینه شده تصریح کرد: این مبلغ به اندازه یک بازیکن ملی‌پوش ماست و ارزش دارد که چنین کاری انجام دهیم.

رویانیان در مورد اینکه یکی از پیشکسوتان اعلام کرده انصاری‌فرد دو میلیارد برای پرسپولیس هزینه داشته و فقط هفت گل زده و این موضوع باعث شده که با وزیر ورزش مسائلی به وجود آید خاطرنشان کرد: ما مخلص پیشکسوتان هم هستیم اما باید بگویم به آن بازیکن نصف آن پول را هم ندادم.

وی درباره اینکه آیا به او ماشین داده گفت: والله چنین کاری را نکرده‌ام سپاهان نیستیم که بخواهیم برگه‌ای را امضاء کنیم و در کنار آن آهن بدهیم تو را به خدا بنویسید که چنین نبوده است.

رویانیان در مورد اینکه آیا در باشگاه پرسپولیس خواهد ماند، خاطرنشان کرد: من با مالکی آمدم و اگر می‌خواهند بردارند ما را با هم بردارند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چرا مسئولان فدراسیون در افتتاحیه این آکادمی حضور نداشتند تصریح کرد: من کفاشیان را دعوت کردم اما نیامد. تاج هم از من عذرخواهی کرد. زمانی که به علیزاده رئیس آکادمی فدراسیون فوتبال اعلام کردم که بیاید گفت جلسه‌ای داریم. من به او گفتم این امر را در اینجا عملی ببیند.

رویانیان در مورد اینکه در آکادمی‌ها پارتی زیادی صورت می‌گیرد و می‌تواند این قول را بدهد که در این باشگاه چنین اتفاقی نیافتد، گفت: این موضوع به خاطر این است که ما سیستم نداریم وقتی سیستم نداریم بی‌عدالتی هم می‌شود. در کل باشگاه‌های ما خطر وجود دارد تنها راه مبارزه با آن ایجاد سیستم است ما نگاه عدالت‌محور داریم و می‌خواهیم در کنار بزرگان استعدادیابی هم صورت بگیرد.

رویانیان درباره اینکه چه زمانی می‌خواهد حواشی در باشگاه پرسپولیس به پایان برسد، گفت: خدا عاقبت ما را به خیر کند فقط باید به این مسائل بخندیم و از آن عبور کنیم. من به پستی وابسته نیستم اگر بروم در جای دیگری فعالیت خواهم کرد و به دنبال کار خود می‌روم. حقوق هم دارم از همانجا به پرسپولیس کمک می‌کنم. رویانیان در مورد اینکه آیا از این مسائل خسته نشده یادآور شد: ما که داغون شدیم من نه هواداران و نه رسانه‌ها متوجه نشدند که چه اتفاقاتی افتاد.

وی در مورد اینکه آیا می‌تواند در مورد مسائل صحبت کند تصریح کرد: نمی‌توانم راحت مسائل را بگویم. من به وزیر ارادت دارم و شاید او را هم تحت فشار گذاشته باشند. تا ساعتی که مرا برنداشته باشند به کار خود ادامه خواهم داد نمی‌دانم چرا پرسپولیسی که در آرامش است این انفجارها رخ می‌دهد شاید کار تیم‌های رقیب باشد اما تا جایی که بتوانم به صورت به کار خود ادامه می‌دهم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتقادهایی که کامبوزیا از مدیریت پرسپولیس انجام داده، یادآور شد: او هنوز پرسپولیس را ندیده آن وقت این چه حرف‌هایی است که می‌زند. من نمی‌خواهم به او توهین کنم اما هیچ آدم عاقلی چنین حرف‌هایی را نمی‌زند. من برای آدمها احترام قائل هستم اما او که هنوز نیامده چگونه این حرف‌ها را می‌زند. هیچ مدیریت عقلانی چنین حرف‌هایی را مطرح نمی‌کند او هنوز نیامده و معلوم هم نیست که بیاید.

وی در مورد اینکه کامبوزیا صحبت امروز هم در واکنش به مصاحبه علی دایی مسائلی را مطرح کرده بود و انتقادهایی کرد، خاطرنشان کرد: شاید آقایان کامبوزیا را روی کاغذ آوردند که پرسپولیس را نابود کند به هر کسی که او را آورده می‌گویم آخر تو چه کاره هستی که درباره پرسپولیس حرف می‌زنی، نه مدیرعاملی و نه در هیئت‌مدیره هیچ چیز نیستی چرا سرمربی مرا می‌کوبی. من فعلاً سکوت می‌کنم اما اگر حرف بزنم صحبت‌هایی را علیه بزرگان خواهم کرد و همه چیز را می‌گویم. آخر این چه حرفهایی است که می زنی.

وی افزود:‌ من اهل ریا و دروغ نیستم و از آن بیزارم نمی‌خواهم دنبال فریبکاری باشم اگر من را نمی‌خواهند مردانه بگویند. من به همه هواداران می‌گویم بنده هیچ کاری نکرده‌ام بیایند و من را بردارند چرا نقشه می‌کشند. علیه این و آن حرف می‌زنند. راحت بیایند بگویند که ما تو را نمی‌خواهیم.

وی با اشاره به صحبت‌های کامبوزیا گفت: پشه‌ای روی درخت نشست و بعد به درخت گفت که می‌خواهم بلند شوم، مراقب خودت باش، درخت به او گفت آمدنت را نفهمیدیم که رفتنت را بفهمیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
 


 
افشین
یکی نیست به رویانیان بگه خودت به چه حقی به کامبوزیا توهین می کنی!! (155)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۴-۱۲ ۲۳:۳۴:۰۵