کد مطلب: 38809
 
دبیر کمیته فوتبال ساحلی چابهار:
بزرگترین مسابقات فوتبال ساحلی در چابهار برگزار می‌شود
دبیرکمیته فوتبال ساحلی چابهار گفت: نخستین دوره از مسابقات فوتبال ساحلی جام دلیران مکران یادواره مرحوم عبدالعزیز دادگر در بندر چابهار برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۲
بزرگترین مسابقات فوتبال ساحلی در چابهار برگزار می‌شود
 

به گزارش زاهدانه ، عبدالحق اسوبار اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی جام دلیران مکران یادواره مرحوم عبدالعزیز دادگر از 18 مهرماه در بندر چابهار آغاز می‌شود.

وی از استقبال تیم‌های شهرستان و شهرهای حومه چابهار از این مسابقات خبر داد و افزود: کمیته فوتبال ساحلی با توجه به دارا بودن ورزشکاران مستعد در تمامی رده‌های سنی توانسته است بازیکنان شایسته‌ای را برای مسابقات کشوری آماده کند.

دبیر کمیته فوتبال ساحلی چابهار بیان کرد: در سال قبل، تیم پیمان چابهار، نماینده استان سیستان و بلوچستان با سرمربیگری دانه‌کار توانست در گروه جنوب کشور  قهرمان و در مرحله نهایی زیرگروه لیگ یک کشوری به مقام چهارمی دست یابند.

اسوبار گفت: امیدواریم در سال آینده و با توجه به عملکرد این کمیته در فصل جاری بتوانیم جزوه 10 ورزش جذاب و فعال استان بر اساس شاخص‌های تعیین شده اداره ورزش و جوانان استان باشیم.

وی در زمینه آمادگی هرچه بیشتر ساحلی بازان شهر چابهار عنوان کرد: در سال جاری برنامه‌ریزی مداوم و منظمی را برای رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و تیم منتخب شهر در نظر گرفته‌ایم که تمرینات آمادگی خود را زیر نظر مربیان در پایگاه ورزش‌های آبی و ساحلی شهر چابهار انجام می‌دهند.

دبیر کمیته فوتبال ساحلی چابهار همچنین ساخت چهار زمین فوتبال ساحلی در شهر چابهار و 6 زمین در روستاها و بخش‌های شهرستان را از برنامه‌های دولت تدبیر و امید در ورزش ساحلی شهرستان تا پایان سال اعلام کرد و اعزام دو نفر از مربیان ساحلی برای شرکت در کلاس‌های مربیگیری فوتبال ساحلی و همچنین برگزاری کلاس توجیهی داوران و سرپرستان تیم‌ها را از دیگر توفیقات این کمیته دانست.

اسوبار تصریح کرد: توسعه فوتبال ساحلی جز با حمایت و درایت مسئولان شهر و استان میسر نیست همچنین سرپرستان تیم‌های  فوتبال ساحلی نقش بسزایی در این باره می‌توانند داشته باشند.

وی افزود: ما در مکاتبات از مسئولان بخش‌های فوتبال ساحلی شهرستان در بنادر رمین، بریس، طیس و پسابندر درخواست می‌کنیم که مسابقات ساحلی منطقه‌ای حوزه خود را برگزار کنند، این موضوع نقش اصلی در توسعه فوتبال ساحلی در شهرستان و استان دارد.

دبیر کمیته فوتبال ساحلی چابهار بیان کرد: همچنین طی جلساتی که با واحد آموزش کمیته فوتبال ساحلی داشتیم، آمادگی خود را برای برگزاری کلاس‌های توجیهی داوری و مربیگری اعلام کردند.

اسوبار با اشاره به عزم جدی کمیته فوتبال ساحلی در زمینه رفع مشکلات مالی و تبدیل آن به یک فرصت با توجه به شرایط موجود، گفت: محدودیت‌ها و مشکلات مالی برای تمامی هیئت‌های ورزشی وجود دارد اما با درایت و همکاری و همفکری کارگروه ورزشی شهرستان نخواهیم گذاشت این امر در توسعه ورزش و شناسایی استعدادهای ورزشی شهرستان خللی وارد سازد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
مرجع : تسنیم