کد مطلب: 53072
 
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:
اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات/ نباید به دشمن اعتماد کرد
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام نشان داد که نمی توان به دشمن اعتماد کرد، گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات ایستادگی، مقاومت و تکیه به ظرفیت های موجود در کشور یعنی همان اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۱
 
به گزارش زاهدانه، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در همایش نقش مردم بلوچستان در استکبارستیزی و دفاع مقدس تنها مزیت برجام را اثبات کردن این موضوع به مسئولان مطرح کرد که راه مقاومت و ایستادگی مقابل استکبار، تکیه به ظرفیت‌های داخلی و در واقع همان اقتصاد مقاومتی است.
وی با بیان اینکه دوستی بین ایمان و کفر ممکن نیست، گفت: امروز خیلی ها می‌خواهند این موضوع را مطرح کنند که ما باید با جریان استکبار آشتی و دوستی داشته باشیم.
وی در ادامه با بیان اینکه موج اسلام خواهی در سطح جهان رو به گسترش است، ادامه داد: موج اسلام خواهی و بیداری اسلامی در تمام نقاط دنیا وجود دارد و دشمنان نیز برای مقابله با این موج، جریان اسلام هراسی را راه اندازی کرده اند.
این مسئول در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: استکبار جهانی و استعمار، به طور جدی در راستای مقابله با موج اسلام خواهی در دنیا در زمینه اسلام هراسی ورود و هزینه می‌کند تا بتوانند زمینه تنفر مردم دنیا نسبت به اسلام را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه سخنان رهبر انقلاب زمینه ایجاد موج بیداری اسلامی در دنیا را فراهم کرده اند، گفت: امروز در حوادثی که در دنیا از خود آمریکا گرفته تا کشورهای مختلف عربی به سرعت در حال وقوع است، موج اسلام‌خواهی و بیداری اسلامی در حال شکل‌گیری است.
حجت الاسلام پژمانفر در ادامه با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی فرصتی بسیار عالی برای رسیدن پیام اسلام به دنیا فراهم شده است، گفت: شهدای شیعه و سنی مدافع حرم سند افتخاری برای اثبات وحدت این ۲ مذهب به دنیا هستند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طول انقلاب ما ویترینی از دسیسه‌های دشمنان را شاهد بودیم اما با بصیرت و هوشیاری مردم ایران اسلامی از همه آنها سربلند بیرون آمدیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark