کد مطلب: 62577
 
مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری:
آیت‌الله‌ خامنه‌ای ذخیره الهی برای مردم و انقلاب اسلامی است
مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری گفت: بعد از انفجار سال ۶۰ به رهبر معظم انقلاب صدمات جدی وارد شد که به صورت معجزه آسایی ایشان نجات پیدا کردند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۹
 
حجت‌الاسلام احمد رنجبر در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: آمریکا همواره درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و کشور ایران و باز کردن جای پای خود بوده، یکی از کار‌های استکبار جهانی حمایت از گروهک‌های تروریستی به صورت مستقیم و غیرمستقیم است.

وی افزود: یکی از گروه‌های که نسبت به ترور شخصیت‌های بزرگ کشور دست زد گروهک منافقین و فرقان بود، در۶ تیر سال ۶۰تروری در مسجد ابوذرتوسط گروهک‌های منافقین وفرقان اتفاق افتاد در آن زمان رهبر معظم انقلاب به‌عنوان امام جمعه و نماینده رهبری در مسجد حضور داشتند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری اذعان کرد: در شرح ماجرا می‌توان گفت که در روز پنجم تیر ماه آیت الله‌خامنه‌ای که تازه از جبهه جنگ برگشته بودند، در نماز جمعه آن روز سخنرانی قرایی را ایراد کردند و در روز شنبه ۶ تیر ماه برای رفع شبهاتی که اون روز‌ها دربین مردم رواج پیدا کرده بود برای پاسخگویی حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این روز هم‌زمان با سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی، فردی ضبط صوت که مواد منفجر درونش کار گذاشته شده بود را در محل سخنرانی‌ ایشان قرارداد و در ابتدای سخنرانی با انفجار باعث شد که حضرت آقا به شدت دچار آسیب شوند.

حجت‌الاسلام رنجبر گفت:‌ ایشان فوراً تحت نظر پزشکان قرار می‌گیرند طبق گفته‌ها ۳۸ واحد خونی دریافت می‌کنند چند بار نبض از کار می‌افتد، صدمات وارده به‌ ایشان به شدت جدی بود ولی به صورت معجزه آسایی نجات پیدا کردند.

وی تشریح کرد: به واسطه حادثه‌ای که در ۶ تیر اتفاق افتاد به جلسه یکشنبه هفت تیرماه که در مقرر حزب که باحضور شهید بهشتی و مقام معظم رهبری برگزار می‌شد، بواسطه بستری بودن در بیمارستان نرسیدن و در این روز نیز ۷۲ نفر از مسئولین عالی رتبه نظام مثل شهید بهشتی، شهید طباطبایی به شهادت نائل شدند، این قبیل حوادث با حمایت‌های تروریستی آمریکا امکان‌پذیر می‌شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری خاطر نشان کرد: حادثه ناگوار ترور ۶ تیر ماه سال ۶۰ که به قصد جان مقام معظم رهبری انجام گرفت به لطف خداوند نقشه‌های دشمنان نقش برآب شد و به طور معجزه آسایی رهبر معظم نجات یافت و ذخیره‌ای برای سکان داری انقلاب اسلامی شد، در برابر همه نقشه‌های دشمنان یک نقشه خوان متدبر یک رهبر حکیم و دشمن‌شناس برای مردم ایران باقی ماند که خدا را از این بابت شکرگزار هستیم.

وی مطرح کرد: آمریکا برای پیش برد اهداف خودخواهانه و مستکبرانه برای به کرسی نشاندن قدرت خود از تروریسم استفاده می‌کند و مستقیماً وارد عمل می‌شود و از بسیاری حوادث خونین اول انقلاب، آمریکا حمایت می‌کند، بعد از تسخیر لانه جاسوسی اسناد به دست آمده گواه ارتباط بین آمریکا و گروهک‌های مختلف بود.

حجت‌الاسلام احمد رنجبر بیان کرد: آمریکا برای پیشبرد اهداف هیچ‌گاه از ترور شخصیت‌های والای انقلاب اجتناب نکرده است و همواره حامی گروهک‌ها تروریستی مانند مجاهدین و فرقان بوده هرچند که در ظاهر در جوامع بین‌المللی با تروریست مخالفت می‌کنند.

وی گفت: از جنایت‌های دیگر آمریکا می‌توان به حمله به هواپیمای مسافربری و به شهادت رساندن مردم بی‌گناه، ترور شخصیت‌های بزرگ ایرانی، شهدای هسته‌ای مانند شهید احمدی روشن اشاره کنیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری تشریح کرد: آمریکا و موساد در بسیاری از جنایت‌ها مستقیماً ورود کرده و نخبگان ایرانی را ترور کردند در عراق نیز به همین منوال ترور‌هایی را انجام دادند و این اعمال جنایتکارانه در کارنامه خود ثبت کردند.

وی اذعان کرد: داعش نیز از برنامه‌های دیگر آمریکا برای به چالش کشیدن جمهوری اسلامی بود که توسط شهید والا مقام سردار سلیمانی نابود شدند، آمریکای تروریست عملاً اعلام کرد که این سردار را به شهادت رسانده است و به وضوح قوانین بین‌المللی را نقص کرده این لکه‌ی ننگین دیگری برای او است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark