کد مطلب: 44495
 
وطنخواه: درخشان بهتر بود با سیاسی می‌رفت
مدافع سابق تیم پرسپولیس گفت: به نظر من بهتر بود ما نبود سیاسی در رأس کار درخشان نیز کنار می‌رفت چرا که گذراندن امورات تیم بدون امکانات سخت خواهد بود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۲
وطنخواه: درخشان بهتر بود با سیاسی می‌رفت
 
به گزارش زاهدانه ، رضا وطن خواه درباره وضعیت تیم پرسپولیس اظهار داشت: در گذشته حکمی به عنوان مشاور عالی سیاسی به من داده شد که در حال حاضر این حکم اجرا نشده است و من با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس خانه من است اما از دور مسائل این تیم را نظاره گر هستم.

وی درباره کمیته فنی باشگاه پرسپولیس نیز افزود: قرار است که کمیته فنی وضعیت تیم را مورد ارزیابی قرار دهد اما بهتر است بگویم که این کمیته فنی متشکل از حمید درخشان، حسین عبدی هم خواهد بود و مطمئن باشید کسی بر علیه خود صحبت نمی‌کند، اما نکته قابل توجه این است که درخشان مربی بزرگی است و  کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد که کاشانی، مکانی، زادمهر، طاهری و قنبرپور نیز در این جلسه حضور داشته باشند اما با توجه به احترامی که به این افراد دارم اما با صراحت می‌گویم که آنها یک دقیقه هم روی نیمکت مربی نشسته‌اند و جالب اینجاست که می‌خواهند درباره درخشان نیز تصمیم بگیرند.

وی بیان کرد: به نظر من مهمترین اشتباهی که درخشان  انجام داد این بود که وقتی سیاسی کنار گذاشته شد وی کنار نرفت و با کمترین امکانات به کار خود ادامه داد اما اگر وی نیز کنار می‌رفت دیگر با این مشکلات مواجه نمی‌شد چرا که نبود پول و امکانات باعث می‌شود که مسئولان به پیروزی و موفقیت دست پیدا نکنند.

وی بیان کرد: در کل وقتی یک مربی بازی را می‌برد نیازی به پاسخگویی ندارد اما زمانی که می‌بازد حرفی برای گفتن هم نخواهد داشت.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark