کد مطلب: 37186
 
راه‌اندازی هسته‌های مقاومت جهان اسلام با مدل و تفکر بسیجی برای مقابله با سلطه‌گری آمریکا و رژیم صهیونیستی
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه گفت: راه اندازی هسته‌های مقاومت جهان اسلام با بهر‌ه‌گیری از مدل و تفکر بسیجی برای مقابله با سلطه‌گری آمریکا و رژیم صهیونیستی و دفاع از جهان اسلام است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۴
راه‌اندازی هسته‌های مقاومت جهان اسلام با مدل و تفکر بسیجی برای مقابله با سلطه‌گری آمریکا و رژیم صهیونیستی
 
به گزارش زاهدانه ، سردار محمد علی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این مقطع زمانی ترویج و تعمیق تفکر بسیجی در جهان اسلام یک امر ضروری است.

وی گفت: در ایران اسلامی برای مقابله با هر گونه انحراف و فتنه و برای جهان اسلام، مقابله با سلطه‌گری آمریکا و رژیم‌صهیونیستی، گروهک‌های جنایتکار تکفیری، تحقق و گسترش تفکر و هسته‌های مقاومت بسیجی نیاز به کار فرهنگی است، باید فرهنگ‌سازی شود.
 
وی افزود: حضرت امام‌خمینی(ره) با بهر‌ه‌گیری از راهبرد پیامبراعظم حضرت محمدبن عبدالله (ص) و تجارب صدر اسلام راهبرد راه‌اندازی بسیج 20 میلیونی را صادر فرمودند و برای تحقق این راهبرد اسلامی و انقلابی فرهنگ‌سازی کردند.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه اشاره کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای هم برای گسترش ارتش 20 میلیونی در سطوح و اقشار مختلف با فرهنگ‌سازی هدایت فرمودند.
 
وی همچنین تصریح کرد: این فرهنگ‌سازی کمک کرد که مدل بسیج برای دفاع همه جانبه در عرصه‌های دفاعی امنیتی،‌ فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و مقابله با جنگ نرم جهانی شود.
 
سردار آسودی همچنین با اشاره به نقش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در راه‌اندازی هسته‌های مقاومت تصریح کرد: راه‌اندازی هسته‌‌های مقاومت با بهره‌گیری از مدل بسیج در جهان اسلام تحقق می‌یابد.
 
وی اضافه کرد: مسلمانان به ویژه جوانان لبنانی، فلسطینی، غزه، سوریه و عراق برای مبارزه با زیاده خواهی و سلطه طلبی و جنایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم نامشروع صهیونیستی از این مدل بسیج و تفکر بسیجی انقلاب اسلامی ایده گرفتند و خودشان هسته‌های مقاومت را راه‌اندازی کردند.
 
وی گفت: این هسته‌های مقاومت با بهره‌گیری از مدل دفاع مقدس توانستند در جنگ‌ها و نبردهای نا‌متقارن 33 روزه، 22 روزه، 8 روزه و نبرد 30 روزه رمضان خونین غزه در مقابل ارتش تابن دندان مسلح رژیم صهیونیستی مقاومت نمایند و به پیروزی برسند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی برای مقابله با سلطه‌گری آمریکا و رژیم صهیونیستی و مقابله با تکفیری‌های خائن که سربازان پیاده نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند راهی جز بهره‌گیری از مدل بسیج ایران اسلامی و هسته‌های مقاومت ندارند تا بتوانند در دفاع از اسلام، مردم و سرزمین خود موفق شوند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark