کد مطلب: 58046
 
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد؛
کار روابط عمومی حرکت بر لبه شمشیر/انعکاس لبخند رضایت مردم شیرین ترین لحظه کار است
محمد هادی عباسی گفت: روابط عمومی مجموعه ای از علم و هنر است و مجموعه قوانین و ضوابط مشخصی دارد که قابلیت آموزش از طریق مراکز دانشگاهی را داراست.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱
 
به گزارش زاهدنیوز ؛روز ۲۷ اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده  و این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات است.
روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارد و اکنون که اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان‌ نادیده گرفت.

محمد هادی عباسی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز ؛ بیان کرد: حدود 11 سال سابقه فعالیت در روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زاهدان دارم، تقویت اعتماد بین ارائه دهندگان و گیرندگان خدمت را وظیفه اصلی روابط عمومی می دانم چراکه در شرایط فعلی با توجه به وجود سخت افزارهای متعدد ارتباطی، جریان آزاد اطلاعات اتفاق می افتد اما هدف گذاری این جریان اطلاعات در جهت تعمیق اعتماد عمومی اهمیت زیادی دارد و از وظایف اصلی روابط عمومی است.

وی کار در روابط عمومی را حرکت بر لبه شمشیر دانست و افزود: کار روابط عمومی زمان خاصی ندارد و 24 ساعت شبانه روز باید آماده خدمت بود اگر بخواهید وظیفه ارتباطی را درست انجام دهید باید با هوشیاری به دنبال راه هایی برای توسعه کار بود.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی مجموعه ای از علم و هنر است و مجموعه قوانین و ضوابط مشخصی دارد که قابلیت آموزش از طریق مراکز دانشگاهی را داراست و برای موفقیت در این حوزه باید اطلاعات و تحصیلات آکادمیک را در این زمینه داشته باشید، جوهره این کار باید در وجود فرد باشد چرا که کار روابط عمومی ترکیبی از علم و هنر و بسیار وابسته به خلاقیت است.

عباسی تاکید کرد: تلخ ترین خاطره کاری بنده مربوط به حادثه آتش سوزی مدرسه ابتدایی زاهدان بود که صحنه های دلخراش و دردناکی از بستری و درمان دانش آموزان این مدرسه را شاهد بودم و آنچه این عم و اندوه را دوچندان می کرد پخش اخبار نادرست درباره وضعیت این دانش آموزان در فضای مجازی بود که در آن شرایط سخت و ملتهب کار را دشوارتر کرده بود.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پرشکی زاهدان بیان کرد:  ارائه خدمات در مناطق دورافتاده روستایی و انعکاس لبخند رضایت مردم و راه اندازی بخش های مختلف ارائه خدمات و درمان از شیرین ترین لحظات کاری ما است.

انتهای پیام//

Share/Save/Bookmark