کد مطلب: 42970
 
تغییر وضعیت جنگ ...+پوستر شهید حسینعلی عالی
حسینعلی جان آن روزها دشمن با تمام تجهیزات نظامی و گلوله های جنگی به میدان آمده بود اما امروز دشمن ازهر وسیله و ابزاری استفاده میکند تابه وسیله ان به جنگ باما برخیزد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۰
به گزارش زاهدانه ، وبلاگ چفیه های بهشتی نوشت : حسینعلی جان آن روزها تو وامثال تو باتمام قوا دفاع میکردند تا دشمن اجازه ورود به سرزمین ما را پیدانکند اما حالااینکار برعهده ی ما و جوانان قرارگرفته و اگر ما سریع به خود نیاییم خواهیم دید دشمن با موشک های نرم خود که همان برنامه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای می باشد ما را زمین گیر خواهد کرد.

دشمنی که امروزه ما را با تحریم های خود به سازش  فرا می خواند نمی داند ما همان کشوریم که هشت سال با تمام قوا جنگیدیم و شهدا و ایثارگرانی مانند همتها و باکری ها و حسینعلی ها نثار این انقلاب کردیم و اکنون نیز در این جنگ نرم همانگونه که سخت ایستاده ایم، خواهیم ایستاد تا به تعبیر بزرگان سیلی محکمی به صورتشان بزنیم و قدرت خمپاره های فرهنگی خود را به آنان نشان دهیم.

حسین جان ...

اکنون پیرو خطی هستیم که شکستی ندارد همان خطی که نایب برحق امام زمان(عج)، امام خامنه ای(مد ظه العالی)پرچم دار آن می باشد و تا پای جان در این جبهه فرهنگی باقی خواهیم ماند و همانند شما که ندای رهبرتان را لبیک گفته اید ما نیز به ندای ولی فقیه خود لبیک خواهیم گفت.


پیش نمایش طرح( کلیک کنید)

شهید حسینعلی عالی

Share/Save/Bookmark