کد مطلب: 31665
 
20 هزار بسته تبلیغاتی گردشگری سیستان و بلوچستان آماده توزیع است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: به منظور اطلاع رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی 20 هزار بسته فرهنگی تبلیغاتی گردشگری آماده توزیع شده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۱
20 هزار بسته تبلیغاتی گردشگری سیستان و بلوچستان آماده توزیع است
 

به گزارش زاهدانه ، ˈملک محمد سنجرانیˈ اظهار داشت: اقلام تبلیغاتی گردشگری سیستان و بلوچستان شامل لوح فشرده، نقشه، بروشور، بیلبورد و کتاب معرفی هر شهرستان است که در ایام نوروز بین مسافران توزیع می شود.

وی اظهار کرد: در ورودی هر شهر سیستان و بلوچستان سیاه چادر دایر است که در آن علاوه بر معرفی صنایع دستی و غذای محلی، اقلام تبلیغاتی نیز توزیع می شود.

وی گفت: در شهر سوخته زابل سیاه چادری با امکانات ورزش بومی و محلی، صنایع دستی و ارائه موسیقی محلی راه اندازی می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: در شهرستان های ایرانشهر، چابهار و زاهدان نمایشگاه صنایع دستی با غرفه های متعدد علاوه بر سیاه چادر راه اندازی می شود.

سنجرانی بیان کرد: در لحظه تحویل سال نو به نخستین مسافر که از خارج استان وارد زاهدان شود بسته فرهنگی ویژه اهدا می شود و همچنین بین مسافران ورودی شهر شیرینی محلی( کلوچه) به صورت رایگان توزیع می شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در 15 شب ایام نوروز برنامه گردشگری به طور مستقیم از سیمای هامون سیستان و بلوچستان از محوطه موزه جنوب شرق پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه ستاد نوروزی سیستان و بلوچستان از آمادگی کامل برای استقبال از مهمانان نوروزی برخوردار است اظهار داشت: پیش بینی می شود در نوروز 93 مسافران زیادی از جاذبه های طبیعی، باستانی، تاریخی، فرهنگی و اماکن تفریحی سیستان و بلوچستان دیدن کنند.


انتهای پیام /

Share/Save/Bookmark